Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu lietošanai statoil.lv. Uzziniet vairāk par sīkdatnēm šeit!

OK

NOTEIKUMI DALĪBAI Circle K EXTRA CLUB LOJALITĀTES PROGRAMMĀ

1.KAS IR DALĪBAS LĪGUMS

Šis dokuments satur noteikumus dalībai „Circle K” lojalitātes programmā „Statoil EXTRA” (turpmāk tekstā – līgums).
Juridiskā persona, kura atbild par „Statoil EXTRA” un ir jebkuru Latvijā apstrādāto personas datu pārzinis, ir AS „Circle K” meitas sabiedrība SIA „Circle K Latvia” (reģ. Nr. 40003064094), turpmāk tekstā – CIRCLE K.
Lojalitātes programmas nosaukums var tikt mainīts jebkurā laikā.

2.PAMATINFORMĀCIJA

„Statoil EXTRA” lojalitātes programma ir izstrādāta, lai piešķirtu papildu vērtību CIRCLE K un klientu savstarpējām attiecībām – gan klientiem, gan CIRCLE K kā uzņēmumam.
Piesakoties „Statoil EXTRA”, jūs saņemsiet īpašas priekšrocības, piemēram, atlaides un īpašus piedāvājumus visās „Statoil” pilna servisa uzpildes stacijās un „Statoil” automātiskajās uzpildes stacijās (detalizētāk – „Statoil EXTRA” vietnē: www.statoil.lv/extra).
Dalība ir spēkā līdz brīdim, kad jūs to atsaucat 10. punktā aprakstītajā veidā vai kad to izbeidz CIRCLE K.

3.KURŠ VAR PIETEIKTIES „Statoil EXTRA”

„Statoil EXTRA” ir bonusu programma privātpersonām, kas sasniegušas vismaz 16 gadu vecumu, pirkumiem „Statoil” pilna servisa uzpildes stacijās un CIRCLE K pārvaldītajās automātiskajās uzpildes stacijās. „Statoil EXTRA” programma nav paredzēta preču pirkumiem tālākpārdošanai un starpuzņēmumu pirkumiem. Līdz ar to, ja starpuzņēmumu pirkumi ir saistīti ar privātpersonas bonusu kontu, privātpersona ir atbildīga par attiecīgā uzņēmuma informēšanu, kā arī par uzņēmuma rakstveida piekrišanas saņemšanu to darīt. Vairāk par darba devēja kartēm – 5.8. punktā.

4.DALĪBA

4.1.    Piekrišana personas datu apstrādei
 
Piekrītot šiem noteikumiem, jūs ar CIRCLE K noslēdzat līgumu par iesaistīšanos Eiropas mēroga lojalitātes programmā „Statoil EXTRA”. Tostarp tas nozīmē, ka jūs skaidri un nepārprotami sniedzat savu piekrišanu CIRCLE K apstrādāt jūsu personas datus, kā aprakstīts šajos noteikumos.
Sniedzot šādu piekrišanu, jūs piekrītat, ka „Statoil EXTRA” drīkst saglabāt un lietot jūsu personas informāciju un informāciju par jūsu dalību un punktu kontiem „Statoil EXTRA” programmā. Personas informācija un informācija par jūsu dalību un saņemtajiem punktiem var tikt nodota „Statoil EXTRA” partneriem citās valstīs, kas nodarbojas ar EXTRA programmas uzturēšanu. Detalizēta informācija par to ir sniegta 7.7. punktā un 7.8. punktā.
Šis līgums un jūsu piekrišana ir attiecināma tikai uz „Statoil EXTRA” programmas ietvaros apkopotajiem, glabātajiem un apstrādātajiem datiem. Taču CIRCLE K patur tiesības darījuma datus glabāt arī citiem ar CIRCLE K uzņēmējdarbību saistītiem mērķiem, piemēram, rēķinu izrakstīšanai un pilnvērtīgai grāmatvedības nodrošināšanai.
Savu piekrišanu jūs varat atsaukt jebkurā laikā. Šāda atsaukšana nozīmē arī jūsu dalības un visu no šādas dalības izrietošo tiesību atcelšanu, kā aprakstīts 10. punktā. 6.2. punktā aprakstīto privātuma iestatījumu grozījumi nav uzskatāmi par izstāšanos no programmas.
 
4.2. Identifikācijas nesēji
 
Saskaņā ar šo līgumu CIRCLE K apstrādā darījuma datus no pirkumiem, kas veikti ar vienu vai vairākām kartēm, kuras jūs esat piesaistījis savam „Statoil EXTRA” kontam. CIRCLE K ļauj piesaistīt katram lojalitātes kontam ne vairāk kā 5 (piecas) kartes. Piesaistāmo karšu veidi:
bankas maksājumu kartes: identifikācijas nesējs ir primārā konta numurs (PKN) (16 ciparu kombinācija standarta bankas kartes priekšpusē);
CIRCLE K izsniegtās kartes: identifikācijas nesēji ir izceltie cipari „Statoil” kartes priekšpusē;
partneru kartes: identifikācijas nesēji ir izceltie cipari tās priekšpusē. Lai noskaidrotu, kuras partneru kartes ir piesaistāmas, apmeklējiet „Statoil EXTRA” vietni.

5.PROGRAMMAS PRIEKŠROCĪBAS

Atvieglojumu un priekšrocību veidi:
dalības atlaides;
elektroniskie kuponi;
elektroniskās kvītis;
īpašās akcijas.

5.1.Dalības atlaides
 
Visi „Statoil EXTRA” reģistrētie klienti saņem atlaidi degvielai visās „Statoil” pilna servisa uzpildes stacijās un „Statoil” pārvaldītajās automātiskajās uzpildes stacijās. Visas atlaides var tikt mainītas pēc CIRCLE K ieskatiem. Spēkā esošās likmes un atlaižu līmeņus skatiet „Statoil EXTRA” vietnē.
Klients, kurš reģistrē maksājumu karti „Statoil EXTRA” programmā, turpmāk saņem atlaidi. Atlaides summa parasti tiek norādīta pirkuma čekā. „Statoil” kredītkartei atlaide tiks atskaitīta no rēķina summas, savukārt partneru kartei atlaides apjomu nosaka vienošanās ar tās izdevēju.

5.2.Elektroniskie kuponi*
 
CIRCLE K izstrādā darījumus, kuros pēc noteikta skaita noteikta produkta nopirkšanas klienti saņem īpašu šī produkta piedāvājumu. Elektroniskais kupons tiek izveidots pēc tam, kad klients pirmo reizi nopērk elektroniskā kupona piedāvājuma produktu. „Statoil EXTRA” automātiski saskaita pirkumu summu katram kuponam.
Kad elektroniskais kupons ir aizpildīts, piemēram, ir sakrāti 10 no 10 zīmogiem, sākas jauna kupona aizpildīšana un uz klienta kontu tiek nosūtīta elektroniskā kvīts, ko var glabāt viedtālrunī vai tamlīdzīgā ierīcē. Elektronisko kuponu derīguma termiņš ir 1 mēnesis no to izveidošanas brīža.
Lai uzzinātu vairāk par pašlaik pieejamajiem kuponiem, apmeklējiet „Statoil EXTRA” vietni.
 
*Noteikumu punkts 5.2. mainīts 2015.gada 3. februārī.
 
5.3.Elektroniskās kvītis
 
Elektroniskā kvīts ir elektronisks dokuments, kas lojalitātes programmas dalībniekam dod tiesības saņemt atlaidi vai ko var samainīt pret produktu vai pakalpojumu – atbilstoši konkrētā kupona mērķim. Elektroniskās kvītis var glabāt viedtālrunī vai tamlīdzīgās ierīcēs. Kvīti var izmantot tikai vienu reizi.
Derīguma termiņa beigas parasti ir redzamas kvītī. Derīguma termiņu var apskatīt, arī ieejot savā „Statoil EXTRA” tiešsaistes kontā.
Gadījumos, kad derīguma termiņš kvītī nav norādīts, tā ir izmantojama ne ilgāk kā 30 dienas no tās izdošanas brīža. Visas „Statoil EXTRA” kvītis satur ciparu laika zīmogu.
Visas „Statoil EXTRA” kvītis pārvalda CIRCLE K. CIRCLE K saņem informāciju par to, kad un kur kvīts tiek izmantota. Klienti to pašu informāciju var iegūt, ieejot savā „Statoil EXTRA” kontā. Ja nepieciešama papildu palīdzība, aicinām sazināties ar Klientu servisu.

5.4.Īpašās akcijas
 
Īpašā akcija ir ierobežots piedāvājums „Statoil EXTRA” klientiem. Tā var izpausties kā papildu atlaide, bezmaksas produktu izsniegšana, papildu produkts vai tamlīdzīgi.

5.5.Nepārvarama vara
 
Ja rodas no CIRCLE K neatkarīga ārkārtas situācija, kas ļoti sarežģī vai padara neiespējamu CIRCLE K pienākumu izpildi pret klientiem saistībā ar šo līgumu, uz šīs situācijas laiku CIRCLE K pienākumu izpilde tiek apturēta. Pēc situācijas novēršanas CIRCLE K pieliks visas saprātīgās pūles, lai atjaunotu vai piešķirtu jebkādas tiesības, kas būtu bijušas piešķirtas, ja attiecīgā situācija nebūtu radusies.

5.6.Tālākpārdošanas un tiesību cesijas aizliegums
 
Saskaņā ar šo līgumu klientam piešķirtās tiesības ir personīgas un nenododamas citām personām. Klientam ir aizliegts pārdot tālāk vai nodot trešajām personām jebkādus atvieglojumus, kvītis un citas tiesības, kuras viņam piešķirtas kā „Statoil EXTRA” dalībniekam.

5.7.Sūdzības
 
Lai varētu izskatīt sūdzību, CIRCLE K var pieprasīt rakstveida čeku par pirkumu, ja attiecīgie dati nav atrodami nekur citur.

5.8.Nodokļi un attiecības starp dalībniekiem un viņu darba devējiem
 
Ja balvas tiek nopelnītas saistībā ar darba devēja apmaksātu darbu un balva tiek atpirkta personīgām vajadzībām, balvai var tikt piemēroti nodokļi. Klients ir atbildīgs par sava darba devēja un/vai atbilstošās valsts iestādes informēšanu par šādu balvu un par nepieciešamo nodokļu nomaksu.

6.KOMUNIKĀCIJA

6.1.CIRCLE K komunikācijas veidi
 
„Statoil EXTRA” programma izmanto četrus komunikācijas un mārketinga veidus:
Pirmkārt, īsziņas (SMS) un/vai e-pasta vēstule reģistrācijas laikā, lai apstiprinātu jūsu jaunveidojamo kontu, un divi vai trīs e-pasta ziņojumi pirmajā mēnesī.
Otrkārt, nepārtraukta vispārēja informēšana par akcijām.
Treškārt, saziņa tieši ar jums. Pamatojoties uz jūsu iepirkšanās vēsturi, jums var tikt nosūtīti papildu piedāvājumi vai noderīga informācija.
Ceturtkārt, nosūtīti kuponi, ko jūs varat izmantot, lai saņemtu bezmaksas preces vai pakalpojumus, kā arī preces vai pakalpojumus ar atlaidi. Kvītis tiek nosūtītas vai nu kā apbalvojuma pasākumi (piemēram, piedāvājot nomazgāt automobili par brīvu, ja esat iegādājies noteiktu mazgāšanas reižu skaitu), vai kā noteikta sliekšņa sasniegšanas pasākumi (piemēram, atzīmējot jūsu kā „Statoil EXTRA” dalībnieka statusa gadskārtu).
 
Lai sazinātos ar reģistrētajiem klientiem, CIRCLE K izmanto e-pastu, SMS un mobilo aplikāciju, tālruni vai pasta pakalpojumus.
E-pasta nosūtītājs no „Statoil EXTRA” būs „Statoil EXTRA”. Adrese: info@e.statoilextra.lv.
SMS nosūtītājs no „Statoil EXTRA” būs „Statoil”. Tālruņa numurs: 1885.
Periodiski CIRCLE K var izmantot ar ārējos sociālos medijus, piemēram, „Facebook” vai „Instagram”. Šo pakalpojumu izmantošanu regulē nevis „Statoil EXTRA” noteikumi, bet gan attiecīgo sociālo mediju noteikumi.
6.2.Komunikācijas privātums
 
 „Statoil EXTRA” kontā ir pieejami privātuma iestatījumi, kur jūs varat izvēlēties, kādus saziņas kanālus un līmeņus vēlaties izmantot.

7.PRIVĀTUMS, DROŠĪBA UN PERSONAS DATI

7.1.Datu apstrādes mērķis
 
            Jūsu informācija tiks pakļauta analīzei, lai redzētu, kā jūs lietojat „Statoil EXTRA”, lai izprastu jūsu iepirkšanās paradumus un nosūtītu jums (un/vai papildu saņēmējiem jūsu kontā) informāciju un produktu vai pakalpojumu piedāvājumus, kas jūs varētu interesēt.
            Personas datu apstrādes mērķis saskaņā ar šo līgumu ir „Statoil EXTRA” pārvaldīšana. Neanonīmā formā jūsu dati netiks izmantoti nekādiem citiem mērķiem, izņemot programmu „Statoil EXTRA”, un tam, parakstot šo līgumu, jūs dodat savu piekrišanu.

7.2.Jūsu kā datu subjekta tiesības
 
Savu tiesību īstenošana
            Kā datu subjekts jūs varat īstenot savas tiesības, tostarp tiesības iebilst un uzdot mums jautājumus. Šim mērķim aicinām sazināties ar „Statoil” Klientu servisu: e-pasts – latvija@statoilfuelretail.com vai rakstot vēstuli uz Statoil, Duntes iela 6, Rīga, LV-1013, vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80009005.
Daži pieprasījumi, piemēram, piekļuve datiem, specifiskos jautājumos par datu analīzi vai jebkuru citu jautājumu, ar kuru vēlaties iegūt papildu piekļuvi, jāiesniedz rakstveidā.
 
Informācija.
            Šie noteikumi satur vispārīgu informāciju par to, kā CIRCLE K apstrādās jūsu personas datus un kādi dati tiks apstrādāti. Šī informācija ir pieejama arī „Statoil EXTRA” vietnē.
 
Piekļuve datiem
            Jums ir tiesības jebkurā brīdī pieprasīt jūsu uzglabātās informācijas kopiju. Lielākā daļa informācijas jums ir pieejama CIRCLE K lojalitātes tīmekļa/mobilajā portālā (tā tiek glabāta jūsu „Statoil EXTRA” profilā). Šāds pieprasījums iesniedzams rakstveidā.
            Ja jums ir specifisks jautājums saistībā ar datu analīzi vai jebkāds cits jautājums, jūs varat pieprasīt papildu piekļuvi. Pieprasījums datu piekļuvei jānoformē rakstveidā un jāparaksta.
 
Datu korekcija
            Ja jūsu personas dati mainās, savā „Statoil EXTRA” kontā jūs tos varat mainīt pats .
            Ja jums ir specifisks jautājums vai radušās problēmas saistībā ar datu koriģēšanu, vai jebkāds cits jautājums, jūs varat pieprasīt papildu piekļuvi. Šāds pieprasījums jāiesniedz rakstveidā.

7.3.Datu ieguve un apstrāde
 
            CIRCLE K analizējamā informācija ietver jūsu reģistrācijas brīdī sniegtos datus, informāciju par jūsu pirkumiem, kā arī citas ziņas, ko jūs personīgi varat izlemt iesniegt vēlāk.
            Kad CIRCLE K degvielas uzpildes stacijā tiek veikts pirkums, CIRCLE K reģistrē datus par to izmantošanai komercdarbībā un grāmatvedības sistēmā, tāpat kā tas ir jebkurā citā veikalā. „Statoil EXTRA” dalībnieku gadījumā dati par pirkumu papildus tiek nosūtīti CIRCLE K lojalitātes sistēmai. Tā analizē datus, lai izveidotu profilus, kas ļauj CIRCLE K sniegt jums dažādas priekšrocības, piemēram, atlaides degvielai, un veidot mērķtiecīgākus piedāvājumus un akcijas noteiktām klientu grupām.
            Pirkumi tiek klasificēti vai nu kā identificējamie pirkumi un pakalpojumi (piemēram, noteikta automobiļa mazgāšanas programma), vai arī kā attiecīgās kategorijas produkta vai pakalpojuma pirkumi (piemēram, pārtika un žurnāli). Īpašu uzmanību CIRCLE K pievērš tam, lai identifikācijai netiktu pakļauti sensitīvie produkti un pakalpojumi.
            Laika gaitā specifiskos datus nomaina vispārīgā informācija: ziņas par konkrētā iepirkšanās brīža laiku un vietu tiek nomainīta pret informāciju, kas klasificē pirkumus pēc ilgāka laika perioda (mēnešiem vai gadiem) un pēc vietas jeb lielākām teritorijām un kategorijām (piemēram, „šosejas DUS” Zviedrijas dienvidos vai „pilsētas DUS” Kopenhāgenas teritorijā).

7.4.Kāda informācija tiek sniegta reģistrācijas brīdī
 
            Uzsākot reģistrāciju „Statoil EXTRA”, nepieciešama šāda informācija:
•           mobilā tālruņa numurs;
•           bankas maksājumu kartes numurs, kas kļūs par primāro konta numuru.
            Ja klients nepabeidz reģistrācijas procesu, tad, saskaņā ar šiem noteikumiem, šie dati tiek dzēsti pēc 90 dienām.
 
Obligātā informācija, kas jāsniedz, reģistrējoties „Statoil EXTRA”:
•           vārds;
•           uzvārds;
•           mobilā tālruņa numurs;
•           e-pasta adrese;
•           izvēle, vai klients vēlas saņemt „Statoil EXTRA” komunikācijas materiālus (komerciālos piedāvājumus);
•           piekrišana dalības noteikumiem.
 
Izvēles informācija, kuru klients var iesniegt, reģistrējoties „Statoil EXTRA”:
•           dzimšanas dati;                     
•           gadā nobraukto kilometru skaits (kilometrāža);
•           degvielas patēriņš uz vienu kilometru.
 
            Visi šie dati tiek glabāti, kamēr klients ir aktīvs. „Aktīvs” nozīmē, ka klients ir lietojis kādu no „Statoil EXTRA” kontā reģistrētajām kartēm pēdējo 12 mēnešu laikā un nav izbeidzis savu dalību.
            Ja jūs kā dalībnieks esat pasīvs vairāk nekā 12 mēnešus, dalība „Statoil EXTRA” tiek uzskatīta par izbeigtu un iepriekš uzskaitītie dati un ieraksti tiek dzēsti.

7.5.Kāda informācija tiek apkopota dalības laikā
 
            CIRCLE K apkopo informāciju par pirkumiem, lai iegūtu datus par:

  • summu, ko iztērē klients dažādās degvielas un ārpus degvielas preču kategorijās;
  • apmeklējumu skaitu CIRCLE K degvielas uzpildes stacijās;
  • klienta elektroniskajiem kuponiem un kvītīm – kā aktīvām, tā ar beigušos derīguma termiņu;
  • procentuālo attiecību CIRCLE K nosūtītajiem e-pastiem, ko klienti atver un kas atgriežas pie sūtītāja (nepareizas vai nefunkcionējošas e-pasta adreses dēļ);
  • to klientu skaitu, kuri izvēlas piedalīties vai nepiedalīties akcijā (izstāšanās procents);
  • to klientu skaitu, kuri klikšķina uz īpašām reklāmām (klikšķināšanas procents).

 
            Darījuma dati, kas tiek sniegti ar tikpat lielu precizitāti, kādā tie norādīti pirkuma čekā, glabājas 30 dienas. Pēc šī laika posma konkrētie laika zīmogi un produkta pozīcija tiek noņemti un iekļauti kopējā tēriņu produktu kategorijā.

7.6.Personas datu aizsardzība un privātuma ievērošana
 
            „Circle Kl” un tā partneri (vairāk par partneriem skatiet 7.7. punktā) dalās „Statoil EXTRA” iegūtajā personas informācijā, lai pārvaldītu reģistrēto klientu kontus, un informācijā par klientu izvēlēm, lai efektīvi piedāvātu un sniegtu atlaides, priekšrocības, produktus, preces un pakalpojumus reģistrētajiem klientiem.
            CIRCLE K apņemas neiegūt, nelietot un neizpaust personas informāciju par „Statoil EXTRA” klientu bez klienta piekrišanas, ja vien to nepieprasa likums.
            Atsevišķos gadījumos ierobežots personas datu apjoms var tikt nodots lojalitātes programmas partneru apstrādei, lai izprastu, kādas CIRCLE K piedāvātās priekšrocības, produkti, preces un pakalpojumi interesē klientus visvairāk. Tas ietver arī spēju dalīties datos ar partneriem, lai sniegtu tiem iespēju labāk izprast klientu paradumus, pērkot viņu produktus. Lai aizsargātu jūsu datus, kamēr tos apstrādā „Statoil Fuel & Retail” partneri vai apakšuzņēmēji, „Statoil” izmanto gan rakstveida līgumus, gan citus līdzekļus.
            Lai apkopotu darījumu datus, „Statoil EXTRA” lieto iepriekš izstrādātus grafikus un pēc tam detalizētus darījuma ierakstus dzēš. CIRCLE K ir apņēmies ievērot šādus principus:
iegūt un apstrādāt tikai tādu personas informāciju, kas nepieciešama „Statoil EXTRA” programmas pārvaldīšanai, tostarp – lai piedāvātu tās dalībniekiem priekšrocības, produktus, preces un pakalpojumus, analizējot viņu darījumus un paradumus;
ievērot reģistrēto klientu sniegtās informācijas drošību un konfidencialitāti saskaņā ar atbilstošajiem likumiem; CIRCLE K nepārtraukti pārbauda atbilstību šiem standartiem un nepieciešamības gadījumā pārskata to;
„Statoil EXTRA” apstrādā klientu datus, izmantojot nozares standartus, ieskaitot, bet neaprobežojoties ar MKN DDS jeb Maksājumu karšu nozares Datu drošības standartu (no angļu val. – PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard);
CIRCLE K ļoti nopietni uztver privātumu un apņemas pasargāt jūsu personas informāciju un ievērot visu attiecīgo likumdošanu. CIRCLE K nekad nepārdos jūsu personas datus un dalīsies informācijā tikai ar lojalitātes programmas partneriem (sk. 7.7. punktu), kuri uzskaitīti vietējā CIRCLE K vietnē.

7.7.„Statoil EXTRA” partneri

CIRCLE K lojalitātes programma „Statoil EXTRA” ietver piedāvājumus ne tikai CIRCLE K tirdzniecības vietās, bet arī mūsu partneru piedāvājumus. Ja CIRCLE K partneris piedāvā izveidot kopīgu lojalitātes piedāvājumu, neliels jūsu datu apjoms var tikt nodots arī viņam, taču tikai un vienīgi kopīgās sadarbības mērķim. Tas pats ir attiecināms uz informāciju, ko CIRCLE K var saņemt par jums no saviem partneriem.
Informācija par to, kas ir CIRCLE K partneri „Statoil EXTRA” lojalitātes programmā un kādu datu apmaiņa ir iespējama, ir pieejama „Statoil EXTRA” vietnē.

7.8.Datu operatori (apakšuzņēmēji) un datu nodošana
 
„Statoil EXTRA” klientu personas dati var tikt nodoti „Statoil Fuel & Retail” apakšuzņēmējiem, kas apstrādā un analizē datus „Statoil” vārdā, kā arī pārvalda komunikācijas rīkus „Statoil EXTRA” vajadzībām. Lai nodrošinātu privātumu un informācijas drošību, viņi darbojas saskaņā ar atrunātiem nosacījumiem. CIRCLE K atbild par visu apstrādi, ko veic tā apakšuzņēmēji.
Gan CIRCLE K datu centrs, gan apakšuzņēmēju datu centrs atrodas ES/EEK, un jūsu dati netiks nodoti ārpus Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ).

7.9. „Statoil EXTRA” dalībnieka pienākumi
 
Pievienojoties „Statoil EXTRA”, jūs apņematies uzmanīgi izlasīt un ievērot šos noteikumus. Tāpat jūs apņematies sniegt mums pareizu un precīzu informāciju reģistrācijas laikā un nepieciešamības gadījumā laikus koriģēt to.
Jūs apņematies ziņot CIRCLE K klientu atbalsta dienestam par gadījumiem, kad atklājat jebkādas neatbilstības savā lojalitātes kontā vai kad jums rodas šādas aizdomas. Jūs apņematies ziņot CIRCLE K, ja kāda no reģistrētajām kartēm tiek nozaudēta vai nozagta. Tāpat jūs apņematies nepieņemt un neizpirkt balvas, kas tiek sniegtas kļūdas dēļ.

8.NOTEIKUMU GROZĪJUMI

CIRCLE K var mainīt šos noteikumus pēc saviem ieskatiem, paziņojot par to 30 dienas iepriekš. Īpašs paziņojums tiek nosūtīs vienā no „Statoil EXTRA” komunikācijas kanāliem, kā arī izvietots „Statoil EXTRA” vietnē. Spēkā esošie noteikumi vienmēr ir pieejami „Statoil EXTRA” vietnē. CIRCLE K var ieviest izmaiņas „Statoil CIRCLE K” programmas piedāvātajos labumos (atlaidēs, kuponos u.c.) jebkurā laikā, programmas dalībniekiem nosūtot paziņojumu kādā no „Statoil EXTRA” komunikācijas kanāliem, kā arī izvietojot informāciju „Statoil EXTRA” vietnē.

9.CIRCLE K DALĪBAS IZBEIGŠANA

Ja klients neievēro šos noteikumus vai kā citādi ļaunprātīgi mēģina izmantot savu vai kāda cita lojalitātes kontu, CIRCLE K var nekavējoties slēgt klienta lojalitātes kontu. CIRCLE K patur tiesības izbeigt klienta dalību, ja viņš ir iesaistījies bīstamās, krāpnieciskās vai citās nelikumīgās darbībās pret CIRCLE K un tā darbiniekiem.
CIRCLE K patur tiesības izbeigt „Statoil EXTRA” programmu, paziņojot par to 30 dienas iepriekš. Šādas izbeigšanas gadījumā visas tiesības, kvītis u. tml. paliks spēkā līdz to derīguma termiņa beigām, bet ne ilgāk kā 90 dienas.

10.SAVAS DALĪBAS ATCELŠANA

Jūs varat atcelt savu dalību un līdz ar to arī savu piekrišanu CIRCLE K apstrādāt personas datus jebkurā laikā. Rakstveida atcelšanas pieprasījums jāsūta uz Statoil biroju, Duntes ielā 6, Rīgā, LV-1013 vai uz e pastu: lvcards@statoilfuelretail.com Pēc dalības atcelšanas visas jūsu nopelnītās priekšrocības, atlaides un kvītis nekavējoties tiek atsauktas, jūs vairs nevarat pierakstīties savā „Statoil EXTRA” kontā, neviena jūsu kontā reģistrētā karte vairs nav tiesīga saņemt balvas, un CIRCLE K pārtrauc jebkādu lojalitātes komunikāciju ar jums (izņemot sadarbības izbeigšanas informācijas nosūtīšanu vai citu komunikāciju, ko pieprasa likums).

11.PIEMĒROJAMĀ LIKUMDOŠANA

Šajos noteikumos var būt atkāpes saistībā ar atšķirībām vietējā likumdošanā starp valstīm, kurās darbojas CIRCLE K. Šie noteikumi skatāmi saskaņā ar Norvēģijas likumiem, izņemot vietējās atkāpes. Iespējamos strīdus saistībā ar „Statoil EXTRA” lojalitātes programmu izšķir Norvēģijas vai Latvijas Republikas tiesa pēc ieinteresētās personas izvēles.

Aizvērt

Mainīt valodu