Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai circlek.lv. Uzziniet vairāk par sīkdatnēm šeit!

OK

CIRCLE K EXTRA CLUB LOJALITĀTES PROGRAMMAS DALĪBAS NOTEIKUMI UN PRIVĀTUMA POLITIKA

Spēkā līdz 25.10.2017. Atvērt

1.KAS IR DALĪBAS LĪGUMS

Šis dokuments satur noteikumus dalībai „Circle K” lojalitātes programmā „Circle K EXTRA CLUB” (turpmāk tekstā – līgums).
Juridiskā persona, kura atbild par „Circle K EXTRA CLUB” un ir jebkuru Latvijā apstrādāto personas datu pārzinis, ir AS „Circle K” meitas sabiedrība SIA „Circle K Latvia” (reģ. Nr. 40003064094), turpmāk tekstā – CIRCLE K.
Lojalitātes programmas nosaukums var tikt mainīts jebkurā laikā.

2.PAMATINFORMĀCIJA

„Circle K EXTRA CLUB” lojalitātes programma ir izstrādāta, lai piešķirtu papildu vērtību CIRCLE K un klientu savstarpējām attiecībām – gan klientiem, gan CIRCLE K kā uzņēmumam.
Piesakoties “Circle K EXTRA CLUB”, jūs saņemsiet īpašas priekšrocības, piemēram, atlaides un īpašus piedāvājumus visās „Statoil” pilna servisa uzpildes stacijās un „Statoil” automātiskajās uzpildes stacijās (detalizētāk – “Circle K EXTRA CLUB” vietnē: www.statoil.lv/extra).
Dalība ir spēkā līdz brīdim, kad jūs to atsaucat 10. punktā aprakstītajā veidā vai kad to izbeidz CIRCLE K.

3.KURŠ VAR PIETEIKTIES “Circle K EXTRA CLUB”

“Circle K EXTRA CLUB” ir bonusu programma privātpersonām, kas sasniegušas vismaz 16 gadu vecumu, pirkumiem „Statoil” pilna servisa uzpildes stacijās un CIRCLE K pārvaldītajās automātiskajās uzpildes stacijās. “Circle K EXTRA CLUB” programma nav paredzēta preču pirkumiem tālākpārdošanai un starpuzņēmumu pirkumiem. Līdz ar to, ja starpuzņēmumu pirkumi ir saistīti ar privātpersonas bonusu kontu, privātpersona ir atbildīga par attiecīgā uzņēmuma informēšanu, kā arī par uzņēmuma rakstveida piekrišanas saņemšanu to darīt. Vairāk par darba devēja kartēm – 5.8. punktā.

4.DALĪBA

4.1.    Piekrišana personas datu apstrādei
 
Piekrītot šiem noteikumiem, jūs ar CIRCLE K noslēdzat līgumu par iesaistīšanos Eiropas mēroga lojalitātes programmā “Circle K EXTRA CLUB”. Tostarp tas nozīmē, ka jūs skaidri un nepārprotami sniedzat savu piekrišanu CIRCLE K apstrādāt jūsu personas datus, kā aprakstīts šajos noteikumos.
Sniedzot šādu piekrišanu, jūs piekrītat, ka “Circle K EXTRA CLUB” drīkst saglabāt un lietot jūsu personas informāciju un informāciju par jūsu dalību un punktu kontiem “Circle K EXTRA CLUB” programmā. Personas informācija un informācija par jūsu dalību un saņemtajiem punktiem var tikt nodota “Circle K EXTRA CLUB” partneriem citās valstīs, kas nodarbojas ar EXTRA programmas uzturēšanu. Detalizēta informācija par to ir sniegta 7.7. punktā un 7.8. punktā.
Šis līgums un jūsu piekrišana ir attiecināma tikai uz “Circle K EXTRA CLUB” programmas ietvaros apkopotajiem, glabātajiem un apstrādātajiem datiem. Taču CIRCLE K patur tiesības darījuma datus glabāt arī citiem ar CIRCLE K uzņēmējdarbību saistītiem mērķiem, piemēram, rēķinu izrakstīšanai un pilnvērtīgai grāmatvedības nodrošināšanai.
Savu piekrišanu jūs varat atsaukt jebkurā laikā. Šāda atsaukšana nozīmē arī jūsu dalības un visu no šādas dalības izrietošo tiesību atcelšanu, kā aprakstīts 10. punktā. 6.2. punktā aprakstīto privātuma iestatījumu grozījumi nav uzskatāmi par izstāšanos no programmas.
 
4.2. Identifikācijas nesēji
 
Saskaņā ar šo līgumu CIRCLE K apstrādā darījuma datus no pirkumiem, kas veikti ar vienu vai vairākām kartēm, kuras jūs esat piesaistījis savam “Circle K EXTRA CLUB” kontam. CIRCLE K ļauj piesaistīt katram lojalitātes kontam ne vairāk kā 5 (piecas) kartes. Piesaistāmo karšu veidi:
bankas maksājumu kartes: identifikācijas nesējs ir primārā konta numurs (PKN) (16 ciparu kombinācija standarta bankas kartes priekšpusē);
CIRCLE K izsniegtās kartes: identifikācijas nesēji ir izceltie cipari „Statoil” kartes priekšpusē;
partneru kartes: identifikācijas nesēji ir izceltie cipari tās priekšpusē. Lai noskaidrotu, kuras partneru kartes ir piesaistāmas, apmeklējiet “Circle K EXTRA CLUB” vietni.

5.PROGRAMMAS PRIEKŠROCĪBAS

Atvieglojumu un priekšrocību veidi:
dalības atlaides;
elektroniskie kuponi;
elektroniskās kvītis;
īpašās akcijas.

5.1.Dalības atlaides
 
Visi “Circle K EXTRA CLUB” reģistrētie klienti saņem atlaidi degvielai visās „Statoil” pilna servisa uzpildes stacijās un „Statoil” pārvaldītajās automātiskajās uzpildes stacijās. Visas atlaides var tikt mainītas pēc CIRCLE K ieskatiem. Spēkā esošās likmes un atlaižu līmeņus skatiet “Circle K EXTRA CLUB” vietnē.
Klients, kurš reģistrē maksājumu karti “Circle K EXTRA CLUB” programmā, turpmāk saņem atlaidi. Atlaides summa parasti tiek norādīta pirkuma čekā. „Statoil” kredītkartei atlaide tiks atskaitīta no rēķina summas, savukārt partneru kartei atlaides apjomu nosaka vienošanās ar tās izdevēju.

5.2.Elektroniskie kuponi*
 
CIRCLE K izstrādā darījumus, kuros pēc noteikta skaita noteikta produkta nopirkšanas klienti saņem īpašu šī produkta piedāvājumu. Elektroniskais kupons tiek izveidots pēc tam, kad klients pirmo reizi nopērk elektroniskā kupona piedāvājuma produktu. “Circle K EXTRA CLUB” automātiski saskaita pirkumu summu katram kuponam.
Kad elektroniskais kupons ir aizpildīts, piemēram, ir sakrāti 10 no 10 zīmogiem, sākas jauna kupona aizpildīšana un uz klienta kontu tiek nosūtīta elektroniskā kvīts, ko var glabāt viedtālrunī vai tamlīdzīgā ierīcē. Elektronisko kuponu derīguma termiņš ir 1 mēnesis no to izveidošanas brīža.
Lai uzzinātu vairāk par pašlaik pieejamajiem kuponiem, apmeklējiet “Circle K EXTRA CLUB” vietni.
 
*Noteikumu punkts 5.2. mainīts 2015.gada 3. februārī.
 
5.3.Elektroniskās kvītis
 
Elektroniskā kvīts ir elektronisks dokuments, kas lojalitātes programmas dalībniekam dod tiesības saņemt atlaidi vai ko var samainīt pret produktu vai pakalpojumu – atbilstoši konkrētā kupona mērķim. Elektroniskās kvītis var glabāt viedtālrunī vai tamlīdzīgās ierīcēs. Kvīti var izmantot tikai vienu reizi.
Derīguma termiņa beigas parasti ir redzamas kvītī. Derīguma termiņu var apskatīt, arī ieejot savā “Circle K EXTRA CLUB” tiešsaistes kontā.
Gadījumos, kad derīguma termiņš kvītī nav norādīts, tā ir izmantojama ne ilgāk kā 30 dienas no tās izdošanas brīža. Visas “Circle K EXTRA CLUB” kvītis satur ciparu laika zīmogu.
Visas “Circle K EXTRA CLUB” kvītis pārvalda CIRCLE K. CIRCLE K saņem informāciju par to, kad un kur kvīts tiek izmantota. Klienti to pašu informāciju var iegūt, ieejot savā “Circle K EXTRA CLUB” kontā. Ja nepieciešama papildu palīdzība, aicinām sazināties ar Klientu servisu.

5.4.Īpašās akcijas
 
Īpašā akcija ir ierobežots piedāvājums “Circle K EXTRA CLUB” klientiem. Tā var izpausties kā papildu atlaide, bezmaksas produktu izsniegšana, papildu produkts vai tamlīdzīgi.

5.5.Nepārvarama vara
 
Ja rodas no CIRCLE K neatkarīga ārkārtas situācija, kas ļoti sarežģī vai padara neiespējamu CIRCLE K pienākumu izpildi pret klientiem saistībā ar šo līgumu, uz šīs situācijas laiku CIRCLE K pienākumu izpilde tiek apturēta. Pēc situācijas novēršanas CIRCLE K pieliks visas saprātīgās pūles, lai atjaunotu vai piešķirtu jebkādas tiesības, kas būtu bijušas piešķirtas, ja attiecīgā situācija nebūtu radusies.

5.6.Tālākpārdošanas un tiesību cesijas aizliegums
 
Saskaņā ar šo līgumu klientam piešķirtās tiesības ir personīgas un nenododamas citām personām. Klientam ir aizliegts pārdot tālāk vai nodot trešajām personām jebkādus atvieglojumus, kvītis un citas tiesības, kuras viņam piešķirtas kā “Circle K EXTRA CLUB” dalībniekam.

5.7.Sūdzības
 
Lai varētu izskatīt sūdzību, CIRCLE K var pieprasīt rakstveida čeku par pirkumu, ja attiecīgie dati nav atrodami nekur citur.

5.8.Nodokļi un attiecības starp dalībniekiem un viņu darba devējiem
 
Ja balvas tiek nopelnītas saistībā ar darba devēja apmaksātu darbu un balva tiek atpirkta personīgām vajadzībām, balvai var tikt piemēroti nodokļi. Klients ir atbildīgs par sava darba devēja un/vai atbilstošās valsts iestādes informēšanu par šādu balvu un par nepieciešamo nodokļu nomaksu.

6.KOMUNIKĀCIJA

6.1.CIRCLE K komunikācijas veidi
 
“Circle K EXTRA CLUB” programma izmanto četrus komunikācijas un mārketinga veidus:
Pirmkārt, īsziņas (SMS) un/vai e-pasta vēstule reģistrācijas laikā, lai apstiprinātu jūsu jaunveidojamo kontu, un divi vai trīs e-pasta ziņojumi pirmajā mēnesī.
Otrkārt, nepārtraukta vispārēja informēšana par akcijām.
Treškārt, saziņa tieši ar jums. Pamatojoties uz jūsu iepirkšanās vēsturi, jums var tikt nosūtīti papildu piedāvājumi vai noderīga informācija.
Ceturtkārt, nosūtīti kuponi, ko jūs varat izmantot, lai saņemtu bezmaksas preces vai pakalpojumus, kā arī preces vai pakalpojumus ar atlaidi. Kvītis tiek nosūtītas vai nu kā apbalvojuma pasākumi (piemēram, piedāvājot nomazgāt automobili par brīvu, ja esat iegādājies noteiktu mazgāšanas reižu skaitu), vai kā noteikta sliekšņa sasniegšanas pasākumi (piemēram, atzīmējot jūsu kā “Circle K EXTRA CLUB” dalībnieka statusa gadskārtu).
 
Lai sazinātos ar reģistrētajiem klientiem, CIRCLE K izmanto e-pastu, SMS un mobilo aplikāciju, tālruni vai pasta pakalpojumus.
E-pasta nosūtītājs no “Circle K EXTRA CLUB” būs “Circle K EXTRA CLUB”. Adrese: info@e.statoilextra.lv.
SMS nosūtītājs no “Circle K EXTRA CLUB” būs „Statoil”. Tālruņa numurs: 1885.
Periodiski CIRCLE K var izmantot ar ārējos sociālos medijus, piemēram, „Facebook” vai „Instagram”. Šo pakalpojumu izmantošanu regulē nevis “Circle K EXTRA CLUB” noteikumi, bet gan attiecīgo sociālo mediju noteikumi.
6.2.Komunikācijas privātums
 
 ”Circle K EXTRA CLUB” kontā ir pieejami privātuma iestatījumi, kur jūs varat izvēlēties, kādus saziņas kanālus un līmeņus vēlaties izmantot.

7.PRIVĀTUMS, DROŠĪBA UN PERSONAS DATI

7.1.Datu apstrādes mērķis
 
            Jūsu informācija tiks pakļauta analīzei, lai redzētu, kā jūs lietojat “Circle K EXTRA CLUB”, lai izprastu jūsu iepirkšanās paradumus un nosūtītu jums (un/vai papildu saņēmējiem jūsu kontā) informāciju un produktu vai pakalpojumu piedāvājumus, kas jūs varētu interesēt.
            Personas datu apstrādes mērķis saskaņā ar šo līgumu ir “Circle K EXTRA CLUB” pārvaldīšana. Neanonīmā formā jūsu dati netiks izmantoti nekādiem citiem mērķiem, izņemot programmu “Circle K EXTRA CLUB”, un tam, parakstot šo līgumu, jūs dodat savu piekrišanu.

7.2.Jūsu kā datu subjekta tiesības
 
Savu tiesību īstenošana
            Kā datu subjekts jūs varat īstenot savas tiesības, tostarp tiesības iebilst un uzdot mums jautājumus. Šim mērķim aicinām sazināties ar „Statoil” Klientu servisu: e-pasts – latvija@statoilfuelretail.com vai rakstot vēstuli uz Statoil, Duntes iela 6, Rīga, LV-1013, vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80009005.
Daži pieprasījumi, piemēram, piekļuve datiem, specifiskos jautājumos par datu analīzi vai jebkuru citu jautājumu, ar kuru vēlaties iegūt papildu piekļuvi, jāiesniedz rakstveidā.
 
Informācija.
            Šie noteikumi satur vispārīgu informāciju par to, kā CIRCLE K apstrādās jūsu personas datus un kādi dati tiks apstrādāti. Šī informācija ir pieejama arī “Circle K EXTRA CLUB” vietnē.
 
Piekļuve datiem
            Jums ir tiesības jebkurā brīdī pieprasīt jūsu uzglabātās informācijas kopiju. Lielākā daļa informācijas jums ir pieejama CIRCLE K lojalitātes tīmekļa/mobilajā portālā (tā tiek glabāta jūsu “Circle K EXTRA CLUB” profilā). Šāds pieprasījums iesniedzams rakstveidā.
            Ja jums ir specifisks jautājums saistībā ar datu analīzi vai jebkāds cits jautājums, jūs varat pieprasīt papildu piekļuvi. Pieprasījums datu piekļuvei jānoformē rakstveidā un jāparaksta.
 
Datu korekcija
            Ja jūsu personas dati mainās, savā “Circle K EXTRA CLUB” kontā jūs tos varat mainīt pats .
            Ja jums ir specifisks jautājums vai radušās problēmas saistībā ar datu koriģēšanu, vai jebkāds cits jautājums, jūs varat pieprasīt papildu piekļuvi. Šāds pieprasījums jāiesniedz rakstveidā.

7.3.Datu ieguve un apstrāde
 
            CIRCLE K analizējamā informācija ietver jūsu reģistrācijas brīdī sniegtos datus, informāciju par jūsu pirkumiem, kā arī citas ziņas, ko jūs personīgi varat izlemt iesniegt vēlāk.
            Kad CIRCLE K degvielas uzpildes stacijā tiek veikts pirkums, CIRCLE K reģistrē datus par to izmantošanai komercdarbībā un grāmatvedības sistēmā, tāpat kā tas ir jebkurā citā veikalā. “Circle K EXTRA CLUB” dalībnieku gadījumā dati par pirkumu papildus tiek nosūtīti CIRCLE K lojalitātes sistēmai. Tā analizē datus, lai izveidotu profilus, kas ļauj CIRCLE K sniegt jums dažādas priekšrocības, piemēram, atlaides degvielai, un veidot mērķtiecīgākus piedāvājumus un akcijas noteiktām klientu grupām.
            Pirkumi tiek klasificēti vai nu kā identificējamie pirkumi un pakalpojumi (piemēram, noteikta automobiļa mazgāšanas programma), vai arī kā attiecīgās kategorijas produkta vai pakalpojuma pirkumi (piemēram, pārtika un žurnāli). Īpašu uzmanību CIRCLE K pievērš tam, lai identifikācijai netiktu pakļauti sensitīvie produkti un pakalpojumi.
            Laika gaitā specifiskos datus nomaina vispārīgā informācija: ziņas par konkrētā iepirkšanās brīža laiku un vietu tiek nomainīta pret informāciju, kas klasificē pirkumus pēc ilgāka laika perioda (mēnešiem vai gadiem) un pēc vietas jeb lielākām teritorijām un kategorijām (piemēram, „šosejas DUS” Zviedrijas dienvidos vai „pilsētas DUS” Kopenhāgenas teritorijā).

7.4.Kāda informācija tiek sniegta reģistrācijas brīdī
 
            Uzsākot reģistrāciju “Circle K EXTRA CLUB”, nepieciešama šāda informācija:
•           mobilā tālruņa numurs;
•           bankas maksājumu kartes numurs, kas kļūs par primāro konta numuru.
            Ja klients nepabeidz reģistrācijas procesu, tad, saskaņā ar šiem noteikumiem, šie dati tiek dzēsti pēc 90 dienām.
 
Obligātā informācija, kas jāsniedz, reģistrējoties “Circle K EXTRA CLUB”:
•           vārds;
•           uzvārds;
•           mobilā tālruņa numurs;
•           e-pasta adrese;
•           izvēle, vai klients vēlas saņemt “Circle K EXTRA CLUB” komunikācijas materiālus (komerciālos piedāvājumus);
•           piekrišana dalības noteikumiem.
 
Izvēles informācija, kuru klients var iesniegt, reģistrējoties “Circle K EXTRA CLUB”:
•           dzimšanas dati;                     
•           gadā nobraukto kilometru skaits (kilometrāža);
•           degvielas patēriņš uz vienu kilometru.
 
            Visi šie dati tiek glabāti, kamēr klients ir aktīvs. „Aktīvs” nozīmē, ka klients ir lietojis kādu no “Circle K EXTRA CLUB” kontā reģistrētajām kartēm pēdējo 12 mēnešu laikā un nav izbeidzis savu dalību.
            Ja jūs kā dalībnieks esat pasīvs vairāk nekā 12 mēnešus, dalība “Circle K EXTRA CLUB” tiek uzskatīta par izbeigtu un iepriekš uzskaitītie dati un ieraksti tiek dzēsti.

7.5.Kāda informācija tiek apkopota dalības laikā
 
            CIRCLE K apkopo informāciju par pirkumiem, lai iegūtu datus par:

  • summu, ko iztērē klients dažādās degvielas un ārpus degvielas preču kategorijās;
  • apmeklējumu skaitu CIRCLE K degvielas uzpildes stacijās;
  • klienta elektroniskajiem kuponiem un kvītīm – kā aktīvām, tā ar beigušos derīguma termiņu;
  • procentuālo attiecību CIRCLE K nosūtītajiem e-pastiem, ko klienti atver un kas atgriežas pie sūtītāja (nepareizas vai nefunkcionējošas e-pasta adreses dēļ);
  • to klientu skaitu, kuri izvēlas piedalīties vai nepiedalīties akcijā (izstāšanās procents);
  • to klientu skaitu, kuri klikšķina uz īpašām reklāmām (klikšķināšanas procents).

 
            Darījuma dati, kas tiek sniegti ar tikpat lielu precizitāti, kādā tie norādīti pirkuma čekā, glabājas 30 dienas. Pēc šī laika posma konkrētie laika zīmogi un produkta pozīcija tiek noņemti un iekļauti kopējā tēriņu produktu kategorijā.

7.6.Personas datu aizsardzība un privātuma ievērošana
 
            „Circle Kl” un tā partneri (vairāk par partneriem skatiet 7.7. punktā) dalās “Circle K EXTRA CLUB” iegūtajā personas informācijā, lai pārvaldītu reģistrēto klientu kontus, un informācijā par klientu izvēlēm, lai efektīvi piedāvātu un sniegtu atlaides, priekšrocības, produktus, preces un pakalpojumus reģistrētajiem klientiem.
            CIRCLE K apņemas neiegūt, nelietot un neizpaust personas informāciju par “Circle K EXTRA CLUB” klientu bez klienta piekrišanas, ja vien to nepieprasa likums.
            Atsevišķos gadījumos ierobežots personas datu apjoms var tikt nodots lojalitātes programmas partneru apstrādei, lai izprastu, kādas CIRCLE K piedāvātās priekšrocības, produkti, preces un pakalpojumi interesē klientus visvairāk. Tas ietver arī spēju dalīties datos ar partneriem, lai sniegtu tiem iespēju labāk izprast klientu paradumus, pērkot viņu produktus. Lai aizsargātu jūsu datus, kamēr tos apstrādā „Statoil Fuel & Retail” partneri vai apakšuzņēmēji, „Statoil” izmanto gan rakstveida līgumus, gan citus līdzekļus.
            Lai apkopotu darījumu datus, “Circle K EXTRA CLUB” lieto iepriekš izstrādātus grafikus un pēc tam detalizētus darījuma ierakstus dzēš. CIRCLE K ir apņēmies ievērot šādus principus:
iegūt un apstrādāt tikai tādu personas informāciju, kas nepieciešama “Circle K EXTRA CLUB” programmas pārvaldīšanai, tostarp – lai piedāvātu tās dalībniekiem priekšrocības, produktus, preces un pakalpojumus, analizējot viņu darījumus un paradumus;
ievērot reģistrēto klientu sniegtās informācijas drošību un konfidencialitāti saskaņā ar atbilstošajiem likumiem; CIRCLE K nepārtraukti pārbauda atbilstību šiem standartiem un nepieciešamības gadījumā pārskata to;
“Circle K EXTRA CLUB” apstrādā klientu datus, izmantojot nozares standartus, ieskaitot, bet neaprobežojoties ar MKN DDS jeb Maksājumu karšu nozares Datu drošības standartu (no angļu val. – PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard);
CIRCLE K ļoti nopietni uztver privātumu un apņemas pasargāt jūsu personas informāciju un ievērot visu attiecīgo likumdošanu. CIRCLE K nekad nepārdos jūsu personas datus un dalīsies informācijā tikai ar lojalitātes programmas partneriem (sk. 7.7. punktu), kuri uzskaitīti vietējā CIRCLE K vietnē.

7.7.”Circle K EXTRA CLUB” partneri

CIRCLE K lojalitātes programma “Circle K EXTRA CLUB” ietver piedāvājumus ne tikai CIRCLE K tirdzniecības vietās, bet arī mūsu partneru piedāvājumus. Ja CIRCLE K partneris piedāvā izveidot kopīgu lojalitātes piedāvājumu, neliels jūsu datu apjoms var tikt nodots arī viņam, taču tikai un vienīgi kopīgās sadarbības mērķim. Tas pats ir attiecināms uz informāciju, ko CIRCLE K var saņemt par jums no saviem partneriem.
Informācija par to, kas ir CIRCLE K partneri “Circle K EXTRA CLUB” lojalitātes programmā un kādu datu apmaiņa ir iespējama, ir pieejama “Circle K EXTRA CLUB” vietnē.

7.8.Datu operatori (apakšuzņēmēji) un datu nodošana
 
“Circle K EXTRA CLUB” klientu personas dati var tikt nodoti „Circle K” apakšuzņēmējiem, kas apstrādā un analizē datus „Statoil” vārdā, kā arī pārvalda komunikācijas rīkus “Circle K EXTRA CLUB” vajadzībām. Lai nodrošinātu privātumu un informācijas drošību, viņi darbojas saskaņā ar atrunātiem nosacījumiem. CIRCLE K atbild par visu apstrādi, ko veic tā apakšuzņēmēji.
Gan CIRCLE K datu centrs, gan apakšuzņēmēju datu centrs atrodas ES/EEK, un jūsu dati netiks nodoti ārpus Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ).

7.9. “Circle K EXTRA CLUB” dalībnieka pienākumi
 
Pievienojoties “Circle K EXTRA CLUB”, jūs apņematies uzmanīgi izlasīt un ievērot šos noteikumus. Tāpat jūs apņematies sniegt mums pareizu un precīzu informāciju reģistrācijas laikā un nepieciešamības gadījumā laikus koriģēt to.
Jūs apņematies ziņot CIRCLE K klientu atbalsta dienestam par gadījumiem, kad atklājat jebkādas neatbilstības savā lojalitātes kontā vai kad jums rodas šādas aizdomas. Jūs apņematies ziņot CIRCLE K, ja kāda no reģistrētajām kartēm tiek nozaudēta vai nozagta. Tāpat jūs apņematies nepieņemt un neizpirkt balvas, kas tiek sniegtas kļūdas dēļ.

8.NOTEIKUMU GROZĪJUMI

CIRCLE K var mainīt šos noteikumus pēc saviem ieskatiem, paziņojot par to 30 dienas iepriekš. Īpašs paziņojums tiek nosūtīs vienā no “Circle K EXTRA CLUB” komunikācijas kanāliem, kā arī izvietots “Circle K EXTRA CLUB” vietnē. Spēkā esošie noteikumi vienmēr ir pieejami “Circle K EXTRA CLUB” vietnē. CIRCLE K var ieviest izmaiņas „Statoil CIRCLE K” programmas piedāvātajos labumos (atlaidēs, kuponos u.c.) jebkurā laikā, programmas dalībniekiem nosūtot paziņojumu kādā no “Circle K EXTRA CLUB” komunikācijas kanāliem, kā arī izvietojot informāciju “Circle K EXTRA CLUB” vietnē.

9.CIRCLE K DALĪBAS IZBEIGŠANA

Ja klients neievēro šos noteikumus vai kā citādi ļaunprātīgi mēģina izmantot savu vai kāda cita lojalitātes kontu, CIRCLE K var nekavējoties slēgt klienta lojalitātes kontu. CIRCLE K patur tiesības izbeigt klienta dalību, ja viņš ir iesaistījies bīstamās, krāpnieciskās vai citās nelikumīgās darbībās pret CIRCLE K un tā darbiniekiem.
CIRCLE K patur tiesības izbeigt “Circle K EXTRA CLUB” programmu, paziņojot par to 30 dienas iepriekš. Šādas izbeigšanas gadījumā visas tiesības, kvītis u. tml. paliks spēkā līdz to derīguma termiņa beigām, bet ne ilgāk kā 90 dienas.

10.SAVAS DALĪBAS ATCELŠANA

Jūs varat atcelt savu dalību un līdz ar to arī savu piekrišanu CIRCLE K apstrādāt personas datus jebkurā laikā. Rakstveida atcelšanas pieprasījums jāsūta uz Statoil biroju, Duntes ielā 6, Rīgā, LV-1013 vai uz e pastu: lvcards@statoilfuelretail.com Pēc dalības atcelšanas visas jūsu nopelnītās priekšrocības, atlaides un kvītis nekavējoties tiek atsauktas, jūs vairs nevarat pierakstīties savā “Circle K EXTRA CLUB” kontā, neviena jūsu kontā reģistrētā karte vairs nav tiesīga saņemt balvas, un CIRCLE K pārtrauc jebkādu lojalitātes komunikāciju ar jums (izņemot sadarbības izbeigšanas informācijas nosūtīšanu vai citu komunikāciju, ko pieprasa likums).

11.PIEMĒROJAMĀ LIKUMDOŠANA

Šajos noteikumos var būt atkāpes saistībā ar atšķirībām vietējā likumdošanā starp valstīm, kurās darbojas CIRCLE K. Šie noteikumi skatāmi saskaņā ar Norvēģijas likumiem, izņemot vietējās atkāpes. Iespējamos strīdus saistībā ar “Circle K EXTRA CLUB” lojalitātes programmu izšķir Norvēģijas vai Latvijas Republikas tiesa pēc ieinteresētās personas izvēles.

 


Circle K PRIVĀTUMA POLITIKA

Spēkā no 26.10.2017. Atvērt

1. KAS VEIDO DALĪBAS LĪGUMU?

Šis dokuments ir CIRCLE K lojalitātes programmas CIRCLE K EXTRA CLUB dalības vispārējie noteikumi (turpmāk tekstā - “Līgums”). 2017. gada nogalē CIRCLE K EXTRA CLUB izmantos CIRCLE K identitātes pārvaldības sistēmu ”CIRCLE K ID”, kam piemēro atsevišķus noteikumus.
 
CIRCLE K AS pārstāv vietējā CIRCLE K struktūrvienība, SIA „Circle K Latvia” (reģ. Nr. 40003064094) , kas uzņemas juridisku atbildību par CIRCLE K EXTRA CLUB un atbild par visiem Latvijā  apstrādātajiem personas datiem.
 
Lojalitātes programmas nosaukums var jebkurā laikā tikt mainīts.

2. PAMATINFORMĀCIJA

CIRCLE K EXTRA CLUB lojalitātes programma ir izstrādāta kā pievienotā vērtība attiecībās ar klientiem - gan jums kā klientam, gan CIRCLE K kā uzņēmumam.
 
Pievienojoties CIRCLE K EXTRA CLUB, jūs saņemsiet īpašas klientu priekšrocības, piemēram, atlaides un īpašos klientu piedāvājumus visās CIRCLE K pilna servisa degvielas uzpildes stacijās un CIRCLE K automātiskās degvielas uzpildes stacijās, kas sīkāk aprakstītas CIRCLE K EXTRA CLUB tīmekļa vietnē.
 
Dalība ir spēkā līdz brīdim, kad jūs to atcelsiet 10. sadaļā noteiktajā kārtībā.

3. KAS VAR PIETEIKTIES CIRCLE K EXTRA CLUB?

CIRCLE K EXTRA CLUB ir bonusu programma privātpersonām, kuras ir vismaz 16 gadus vecas, pirkumiem CIRCLE K pilna servisa degvielas uzpildes stacijās un CIRCLE K automātiskās degvielas uzpildes stacijās. CIRCLE K EXTRA CLUB programma nav paredzēta preču iegādei to tālākai pārdošanai vai B2B pirkumiem. Attiecīgi, ja B2B pirkumi ir saistīti ar privātpersonas bonusu kontu, privātpersonas pienākums ir informēt attiecīgo uzņēmumu par šo priekšrocību un nepieciešamības gadījumā saņemt šī uzņēmuma skaidru rakstisku piekrišanu tās izmantošanai. Plašāku informāciju par saistību ar darbinieku kartēm skatīt 5.8. punktā.
 

4. DALĪBA

4.1 Piekrišana personas datu apstrādei

Piekrītot šiem noteikumiem, jūs noslēdzat līgumu ar CIRCLE K par dalību tā Eiropas līmeņa lojalitātes programmā CIRCLE K EXTRA CLUB. Noslēdzot šo līgumu, jūs sniedzat atļauju CIRCLE K apstrādāt jūsu personas datus saskaņā ar šiem noteikumiem.
 
Sniedzot šo atļauju, jūs piekrītat, ka CIRCLE K EXTRA CLUB drīkst saglabāt un izmantot jūsu personas datus un informāciju par jūsu dalību un punktiem CIRCLE K EXTRA CLUB programmā. Iegūtie personas dati un informācija par jūsu dalību un punktiem var tikt nodoti apakšuzņēmējiem un CIRCLE K EXTRA CLUB partneriem citās valstīs. Plašāka informācija par apakšuzņēmējiem skatīt 7.7. un 7.8. sadaļā.
 
Šis Līgums un jūsu sniegtā piekrišana attiecas tikai uz CIRCLE K EXTRA CLUB programmas ietvaros vāktajiem, uzglabātajiem un apstrādātajiem datiem. Tomēr lūdzam ievērot, ka CIRCLE K uzglabās datus par darījumiem citiem nolūkiem, kas neietilpst CIRCLE K EXTRA CLUB tiešajā darbības jomā, piemēram, rēķinu un grāmatvedības nolūkiem.
 

4.2  Identitātes nesēji

Šī Līguma ietvaros CIRCLE K apstrādās datus par pirkumiem, kas veikti, izmantojot vienu vai vairākas kartes, kuras esat reģistrējis un piesaistījis savam CIRCLE K EXTRA CLUB kontam. CIRCLE K ļaus katrā lojalitātes kontā reģistrēt ne vairāk kā 10 dažādas kartes. Var reģistrēt šāda veida kartes:
·         Maksājumu kartes Identitātes nesējs ir galvenais konta numurs (PAN) (piemēram, 16 cipari standarta bankas kartes priekšpusē);
·         CIRCLE K izsniegtās kartes: Identitātes nesēji ir uz CIRCLE K kartes redzamie cipari;
·         Partneru kartes: Identitātes nesēji ir uz CIRCLE K kartes redzamie cipari. Informācija par izmantojamajām partneru kartēm ir pieejama CIRCLE K EXTRA CLUB tīmekļa vietnē.

4.3 Sīkdatnes

CIRCLE K EXTRA CLUB portālā tiek izmantoti mazas atzīmes, ko sauc par sīkdatnēm, un līdzīgas tehnoloģijas, lai optimizētu jūsu tiešsaistes pieredzi, piemēram, atceroties jūs, kad atgriežaties tīmekļa vietnēs un parādot jums būtisku saturu.
 
Jūsu CIRCLE K EXTRA CLUB sīkdatnes nav saistītas ar jūsu personas datiem.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka jebkurā laikā varat šīs sīkdatnes izdzēst savā pārlūkprogrammā. Tas neietekmē jūsu dalības statusu CIRCLE K EXTRA CLUB.
 

4.4  Piekrišanas atsaukšana

Jūs varat jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu, izmantojot CIRCLE K ID vai rakstot uz latvija@circlekeurope.com . Atsaucot savu piekrišanu, jūs atsakāties arī no dalības un visām no tās izrietošajām tiesībām atbilstošii 10. sadaļā aprakstītajam. Izmaiņas privātuma iestatījumos atbilstoši 5.2. sadaļā aprakstītajam netiek interpretētas kā atteikšanās no dalības.
 
 
 

5 PROGRAMMAS PRIEKŠROCĪBA

 
Atlaides/priekšrocības veidos:
·         atlaides dalībniekiem;
·         elektroniskie kuponi;
·         elektroniskie vaučeri;
·         īpašas kampaņas.
 

5.1 Atlaides dalībniekiem

Visi CIRCLE K EXTRA CLUB reģistrētie klienti saņem atlaidi degvielai, ko pārdod visās CIRCLE K pilna servisa degvielas uzpildes stacijās un CIRCLE K automātiskās degvielas uzpildes stacijās atkarībā no ģeogrāfiskā novietojuma. Jebkuras atlaides var tikt bieži mainītas; pārskatu par spēkā esošām cenām un atlaižu līmeni tirdzniecibas vietās (Tirdzniecības vieta), kurās ir spēkā lojalitātes programma, varat apskatīt CIRCLE K EXTRA CLUB tīmekļa vietnē.
 
Reģistrējot maksājumu karti CIRCLE K EXTRA CLUB programmā, klients vienlaikus saņems arī atlaidi. Summa ar atlaidi parasti tiks fiksēta čekā. Uz partneru kartēm attieksies vietējie līgumi ar izdevēju attiecībā uz atlaidēm.
 

5.2 Elektroniskie kuponi

Noteiktiem produktiem CIRCLE K būs īpaši piedāvājumi klientiem, iegādājoties noteiktu skaitu viena un tā paša produkta. Elektroniskais kupons tiks izveidots pēc klienta pirmā produkta pirkuma, kuram tiek piemērots elektroniskā kupona piedāvājums. CIRCLE K EXTRA CLUB automātiski uzskaitīs pirkumu skaitu katram kuponam.
 
Kad elektroniskais kupons ir aizpildīts, t. i., savākti 6 zīmodziņi no 6 iespējamiem, kupons tiks atiestatīts, un uz klienta kontu tiks nosūtīts elektroniskais vaučers. Elektronisko kuponu derīguma termiņš ir 12 mēneši pēc to izveides.
 
Vairāk informācijas par šobrīd pieejamajiem kuponiem skatīt CIRCLE K EXTRA CLUB tīmekļa vietnē.

5.3 Elektroniskie vaučeri

 
Elektroniskais vaučers ir elektroniski saglabāts vaučers noteiktā vērtībā, kas nodrošina klientam atlaidi, vai arī var tikt apmainīts pret produktu vai pakalpojumu atkarībā no gadījuma. Vaučeru iespējams izmantot tikai vienu reizi.
 
Visiem vaučeriem ir derīguma termiņš.
 
Ja vien konkrētajā vaučera piedāvājumā nav norādīts pretējais, vaučers ir pieejams ne vairāk kā 90 dienas plus tekošais mēnesis pēc tā izdošanas. Tomēr visiem CIRCLE K EXTRA CLUB vaučeriem būs digitālais laika zīmogs. Jebkāda strīda par vaučera derīgumu rašanās gadījumā, noteicošais ir laika zīmogs.
 
Visus CIRCLE K EXTRA CLUB vaučerus pārvalda CIRCLE K. CIRCLE K saņems informāciju par to, kad un kur vaučers tiek izlietots. Klienti var saņemt to pašu informāciju, pieslēdzoties savam tiešsaistes kontam. Ja jums ir nepieciešama papildu palīdzība, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu.
 
 

5.4 īpašas kampaņas

Īpaša kampaņa ir ierobežots piedāvājums CIRCLE K EXTRA CLUB klientiem. Tā var būt papildu atlaide, dāvana, papildu produkts vai tamlīdzīgi.

5.5 Nepārvarama vara –tehniskas kļūmes, utt.

Ja rodas ar EXTRA CLUB saistīta ārkārtas situācija, kas ir ārpus CIRCLE K kontroles un kuras rezultātā CIRCLE K ir ārkārtīgi grūti vai neiespējami izpildīt CIRCLE K saistības pret klientiem saistībā ar šo Līgumu, CIRCLE K pienākumu izpilde tiks apturēta, kamēr pastāv šī situācija. Kad situācija ir atrisināta, CIRCLE K pieliks visas iespējamās pūles, lai atjaunotu vai nodrošinātu jebkādas tiesības, kādas tiktu nodrošinātas, ja šāda situācija nebūtu radusies.

5.6 Tiesību tālākas pārdošanas un nodošanas aizliegums

Šī Līguma ietvaros klientam piešķirtās tiesības nav nododamas citām personām. Klienti nedrīkst tālāk pārdot vai nodot jebkādas tiem kā CIRCLE K EXTRA CLUB dalībniekiem piešķirtās atlaides, vaučerus vai citas tiesības.

5.7 Sūdzības

CIRCLE K var pieprasīt rakstisku jūsu pirkumu apliecinošu čeku, lai atbildētu uz sūdzību, gadījumā, ja attiecīgie dati citādi nav pieejami.

5.8 Nodokļi un dalībnieku attiecības ar viņu darba devējiem

Ja atlīdzība ir iegūta saistībā ar darbu, ko apmaksājis darba devējs, un atlīdzība tiek iztērēta privātiem nolūkiem, šai atlīdzībai var tikt piemēroti nodokļi. Klienta pienākums ir informēt savu darba devēju un/vai attiecīgās pārvaldes iestādes par šādas atlīdzības esamību, apmaksājot jebkādus iespējami piemērojamos nodokļus.
               

6 SAZIŅA

6.1 CIRCLE K saziņas veids

CIRCLE K EXTRA CLUB programmā izmanto četrus dažādus saziņas/mārketinga veidus:
·         Vispirms jūs saņemsiet iestāšanās paziņojumu īsziņas (SMS) un/vai e-pasta veidā, lūdzot apstiprināt jūsu kontu, kā arī vienu vai vairākus papildu e-pastus pirmajā mēnesī atkarībā no jūsu atrašanās vietas;
·         Otrkārt, noris nepārtraukta vispārējā saziņa/saziņa kampaņu ietvaros;
·         Treškārt, ir tieši jums pielāgota saziņa. Atkarībā no jūsu pirkumu paradumiem mēs varam jums nosūtīt papildu piedāvājumus vai saziņu, kuru uzskatām par būtisku, balstoties uz jūsu pirkumu vēsturi;
·         Ceturtkārt, mēs varam jums nosūtīt vaučerus bezmaksas vai nocenotu preču vai pakalpojumu iegādei. Vaučeri tiks nosūtīti vai nu kā atlīdzība (piem., jums tiks piešķirts bezmaksas automašīnas mazgāšanas pakalpojums, jo esat iegādājies noteiktu šo pakalpojumu skaitu) vai, atzīmējot īpašu notikumu (piem., konkrēto gadadienu CIRCLE K EXTRA CLUB dalībnieka statusā).
 
Balstoties uz klienta izteiktajām vēlmēm un ģeogrāfiskās zonas, CIRCLE K saziņai ar reģistrētajiem klientiem izmantos e-pastu, SMS un APP (lietotnes), tālruni vai pastu.
               
CIRCLE K e-pasta nosūtītājs būs “CIRCLE K EXTRA CLUB ”. CIRCLE K SMS nosūtītājs būs CIRCLEK.
 
Laiku pa laikam CIRCLE K var sazināties, izmantojot ārējos sociālo mediju kanālus, piemēram, Facebook un Instagram. Uz šo pakalpojumu izmantošanu neattiecas CIRCLE K EXTRA CLUB noteikumi, bet gan pašu sociālo mediju kanālu noteikumi.
 

6.2  Privātuma iestatījumi saziņai

Reģistrējoties CIRCLE K EXTRA CLUB, jūs saņemsiet būtisko informāciju par piedāvājumiem un jaunumiem saistībā ar mūsu produktiem un pakalpojumiem.
 
Izmantojot privātuma iestatījumus, jūs varat izvēlēties sev vēlamos saziņas kanālus. Jūsu lietotnei ir atsevišķi privātuma iestatījumi. Jūs tos varat jebkurā laikā izmainīt.
 
Mēs labprāt uzzinātu jūsu viedokli, lai uzlabotu mūsu sniegtos pakalpojumus, tādēļ mēs, iespējams, sazināsimies ar jums tirgus izpētes nolūkos.
 

7. PLAŠĀKA INFORMĀCIJA PAR PRIVĀTUMU, DROŠĪBU UN PERSONAS DATIEM  

7.1  Apstrādes mērķis

Jūsu informācija tiks analizēta, lai redzētu, kā jūs izmantojat CIRCLE K EXTRA CLUB, lai izprastu jūsu pirkšanas paradumus un nosūtītu jums (un/vai jūsu konta papildu piesaistītajām personām) informāciju un piedāvājumus par produktiem vai pakalpojumiem, kas varētu jūs interesēt.
 
Visas personas datu apstrādes mērķi saskaņā ar šo Līgumu ir CIRCLE K EXTRA CLUB darbības nodrošināšana. Jūsu dati neanonīmā formā netiks izmantoti nekādiem citiem mērķiem, kā tikai dalībai CIRCLE K EXTRA CLUB, saskaņā ar jūsu šī Līguma ietvaros sniegto piekrišanu.

7.2  Jūsu kā datu subjekta tiesības

Jūsu tiesību īstenošana
Jūs varat īstenot savas datu subjekta tiesības, tostarp tiesības iebilst vai uzdot mums jautājumus, sazinoties ar CIRCLE K EXTRA CLUB pa latvija@circlekeurope.com vai rakstot vēstuli uz Circle K Latvia, Duntes iela 6, Rīga, LV-1013, vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80009005. Daži pieprasījumi, piemēram, piekļuve datiem, konkrēts ar datu analīzi kā tādu saistīts jautājums vai jebkurš cits jautājums, kam nepieciešama papildu piekļuve, ir jāiesniedz rakstiski.
 
Informācija
Šie noteikumi veido vispārīgu informāciju par to, kā mēs veiksim jūsu personas datu apstrādi un kādi dati tiks apstrādāti. Šī informācija ir pieejama arī CIRCLE K EXTRA CLUB tīmekļa vietnē.
 
 
Piekļuve datiem
Jums ir tiesības jebkurā laikā pieprasīt par jums uzglabātās informācijas kopiju. Lielākā daļa informācijas jums ir pieejama CIRCLE K lojalitātes tīmekļa/mobilajā portālā, kurā mūsu uzglabātie dati par jums ir redzami jūsu CIRCLE K EXTRA CLUB profila lapā. Šādi pieprasījumi iesniedzami rakstiski.
 
Ja jums ir konkrēts, ar datu analīzi saistīts jautājums vai jebkurš cits jautājums, jūs varat lūgt papildu piekļuvi.
Pieprasījums datu piekļuvei ir jāiesniedz rakstiski un tam jābūt parakstītam.
 
Datu labojumi
Ja jūsu personas dati mainās, jūs tos varat labot (koriģēt) jūsu CIRCLE K EXTRA CLUB kontā.
Ja jums ir konkrēts jautājums vai jums ir problēmas labojot datus, vai jebkāds cits jautājums, jūs varat lūgt papildu piekļuvi. Šāds pieprasījums iesniedzams rakstiski.
 

7.3 Kā mēs vācam un apstrādājam datus?

CIRCLE K apstrādātā informācija ietver informāciju, kādu sniedzat reģistrējoties, informāciju par jūsu pirkumiem, kā arī informāciju, kādu jūs pats izvēlaties mums turpmāk sniegt.
 
Kad CIRCLE K degvielas uzpildes stacijā tiek veikts pirkums, CIRCLE K reģistrē šo informāciju izmantošanai uzņēmējdarbības un grāmatvedības nolūkiem tāpat kā jebkurā citā  mazumtirdzniecības vietā. Informācija par CIRCLE K EXTRA CLUB dalībnieku pirkumiem papildus tiek nosūtīta mūsu lojalitātes sistēmai un uz datu glabātuvi. Šīs sistēmas veic datu analīzi profila izveidei, ļaujot mums piešķirt jums kā klientam atlaides degvielai, kā arī nodrošināt atlasītām klientu grupām piemērotākus piedāvājumus un kampaņas.
 
Savāktie dati var identificēt pirkumu kā identificējamu produktu vai pakalpojumu (piemēram, konkrētu automašīnas mazgāšanas programmu) vai produkta vai pakalpojuma kategoriju (piemēram, pārtika vai žurnāli). Mēs īpaši pievēršam uzmanību, lai analīzes nolūkiem mūsu datu bāzē neidentificētu nekādu jutīgu produktu vai pakalpojumu.
 
Laika gaitā konkrētā informācija tiek aizstāta ar vispārīgu informāciju, tāpēc informācija par konkrētu pirkumu noteiktā laikā un vietā, kuru mēs iegūstam pirkšanas brīdī, pēc kāda laika tiks aizvietota ar informāciju, kas ievieto pirkumu konkrētā kategorijā, savukārt laiku un datumu – ilgākos periodos (mēnešos vai gados), un vietu – lielākos ģeogrāfiskajos apgabalos un kategorijās (piemēram, "šosejas stacija" Zviedrijas dienvidos vai "pilsētas stacija" Kopenhāgenas apgabalā).
 

7.4 Kādu informāciju mēs vācam reģistrācijas brīdī?

Tirdzniecības vietā, uzsākot reģistrācijas procesu, lai pievienotos CIRCLE K EXTRA CLUB, ievāc šādu informāciju:
 
•           mobilā tālruņa numurs;
•          bankas maksājumu kartes numurs, kas kļūs par primāro (galveno) konta numuru.
 
Ja klients nepabeidz reģistrāciju, piekrītot šiem noteikumiem, šie dati pēc 150 dienām tiks dzēsti.
 
  
Obligātā informācija, kas klientiem ir jāsniedz, reģistrējoties CIRCLE K EXTRA CLUB:
•           vārds;
•           uzvārds;
•           dzimšanas datums
•           mobilā tālruņa numurs;
•           e-pasta adrese;
•           valsts;
 
 
•           lojalitātes vai bankas kartes numurs;
•           piekrišana dalības noteikumiem.

Papildu informācija, kuru klients var sniegt, reģistrējoties CIRCLE K EXTRA CLUB:
•             dzimums;
•             pasta indekss;
•             adrese;
•             ārējā partnera kods (uzņēmumu līgumiem);
 
Visa šī informācija tiek saglabāta, kamēr klients ir aktīvs. “Aktīvs” šajā kontekstā nozīmē – izmanto jebkuru CIRCLE K EXTRA CLUB kontā reģistrēto karti 24 mēnešu laikā un nav atcēlis savu dalību.
 
Ja klients ir pasīvs vairāk nekā 24 mēnešus, dalība CIRCLE K EXTRA CLUB tiks uzskatīta par atceltu un iepriekš uzskaitītā informācija un dati tiks dzēsti.

7.5 Kāda informācija tiek vākta dalības laikā?

CIRCLE K vāc informāciju par pirkumiem un apkopo to, lai iegūtu informāciju par:
·    summu, ko klients tērē dažādās ar degvielu saistītās vai nesaistītās pirkumu kategorijās;
·    mūsu degvielas staciju apmeklējumu skaitu;
·    jūsu elektroniskajiem kuponiem vai vaučeriem, kā derīgiem, tā ari ar beigušos derīguma termiņu;
·    procentuālo to mūsu sūtīto e-pastu skaitu, kurus klienti atver, un vai šie e-pasti atgriežas (nepareizas vai nepareizi funkcionējošas e-pasta adreses dēļ);
·    procentuālo to klientu daļu, kuri izvēlas vai neizvēlas piedalīties kampaņā (atteikšanās rādītājs); un
·    cik klienti noklikšķina uz konkrētām reklāmām (vidējais klikšķu skaits).
 
Darījuma dati, kas sniegti tādā pašā detalizācijas pakāpē, kā redzams kvītī, tiks saglabāts mūsu lojalitātes sistēmā (vai līdzīgā veidā) 30 dienas (atjaunināšana); pēc tam konkrētie laika zīmogi un produkta kods tiks noņemti un apkopoti kopējos izdevumos produkta kategorijā.     

7.6 Jūsu personas datu aizsardzība un privātuma ievērošana

CIRCLE K un tā partneri (vairāk par Partneriem 7.7. sadaļā) apmainās ar CIRCLE K EXTRA CLUB ievāktajiem personas datiem, lai pārvaldītu reģistrētos klientu kontus un informāciju par klientu vēlmēm, kā arī lai reģistrētajiem klientiem efektīvi piedāvātu un nodrošinātu kvalitatīvas atlaides, priekšrocības, produktus, preces un pakalpojumus.
 
CIRCLE K nevāks, neizmantos un neizpaudīs CIRCLE K EXTRA CLUB klienta personas datus bez klienta piekrišanas, ja vien to nepieprasa likums.
 
Laiku pa laikam mēs, iespējams, pārsūtīsim personas datus ierobežotā apjomā mūsu partneriem apstrādei, lai saprastu, kādas atlīdzības, priekšrocības, produkti, preces un pakalpojumi CIRCLE K klientus visvairāk interesē. Tas ietver arī iespēju datus nodot Partneriem, lai ļautu viņiem gūt labāku izpratni par pirkšanas paradumiem, iegādājoties Partneru produktus. Mēs izmantojam gan rakstiskus līgumus, gan citus līdzekļus jūsu datu aizsardzībai laikā, kamēr tos apstrādā mūsu Partneri vai apakšuzņēmēji.
 
CIRCLE K EXTRA CLUB izmanto iepriekš definētus sarakstus jūsu darījumu datu apkopošanai un pēc tam izdzēš šos detalizētos darījuma ierakstus kā tādus. Mēs apņemamies ievērot šādus principus:
 
·         Mēs ievāksim un apstrādāsim tikai tos personas datus, kas nepieciešami CIRCLE K EXTRA CLUB programmas darbībai, tostarp, lai piedāvātu mūsu dalībniekiem atlīdzības, priekšrocības, produktus, preces un pakalpojumus saskaņā ar CIRCLE K EXTRA CLUB programmu, analizējot dalībnieku darījumus un paradumus.
·         Mēs uzturēsim mūsu reģistrēto klientu sniegtās informācijas drošību un konfidencialitāti saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem. Atbilstība šiem standartiem tiek pastāvīgi pārbaudīta un nepieciešamības gadījumā pārskatīta.
·         CIRCLE K EXTRA CLUB apstrādā klienta datus, piemērojot nozares standartus, tostarp, bet ne tikai, PCI DSS (Maksājumu karšu nozares Datu drošības standarts).
·         CIRCLE K jūsu privātums ir ļoti svarīgs, tāpēc mēs nodrošinām jūsu personas datu aizsardzību, kā arī ievērojam piemērojamos tiesību aktus. Mēs nekad nepārdosim jūsu personas datus un nodosim šādu informāciju tikai mūsu lojalitātes programmas partneriem saskaņā ar vietējā CIRCLE K tīmekļa vietnē 7.7. punktā aprakstīto.
 

7.7 CIRCLE K EXTRA CLUB partneri

CIRCLE K lojalitātes programma, CIRCLE K EXTRA CLUB, ietver piedāvājumus ne tikai CIRCLE K Tirdzniecības vietnē, bet arī mūsu partneru piedāvājumus. Ja CIRCLE K kopā ar citu uzņēmumu izveido kopīgus lojalitātes programmas piedāvājumus, daži no jūsu datiem būs pieejami arī partnerim tikai šī kopīgā lojalitātes programmas piedāvājuma/sadarbības ietvaros. Tas pats attiecas uz informāciju par jums, ko partneri var nodot CIRCLE K.
 
Informācija par CIRCLE K partneriem CIRCLE K EXTRA CLUB lojalitātes programmas ietvaros un par to, kādi dati konkrētajā reizē tiks nodoti, ir pieejama CIRCLE K EXTRA CLUB tīmekļa vietnē.

7.8 Datu apstrādātāji (apakšuzņēmēji), datu nodošana

CIRCLE K EXTRA CLUB klienta personas dati tiek nodoti CIRCLE K apakšuzņēmējiem. Mūsu apakšuzņēmēji mūsu uzdevumā apstrādā un analizē datus. Viņi nodrošina arī CIRCLE K EXTRA CLUB saziņas instrumentu darbību. Viņi darbojas saskaņā ar atrunātiem nosacījumiem, lai nodrošinātu pienācīgu privātuma un informācijas drošību. CIRCLE K atbild par visu tā apakšuzņēmēju veikto apstrādi.
 
Gan CIRCLE K piederošais datu centrs, gan apakšuzņēmēju datu centrs atrodas ES/EEK teritorijā, mēs nepārsūtīsim jūsu datus ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas (EEZ) teritorijas.
 

7.9 Jūsu kā CIRCLE K EXTRA CLUB dalībnieka pienākumi

Pievienojoties CIRCLE K EXTRA CLUB, jūs apņematies rūpīgi iepazīties ar šiem noteikumiem un tos ievērot. Jūs apņematies reģistrējoties sniegt mums pareizu un precīzu informāciju, un savlaicīgi to atjaunot, ja rodas izmaiņas.
 
Jūs apņematies informēt CIRCLE K klientu apkalpošanas dienestu, ja novērojat jūsu lojalitātes kontā neatļautas darbības vai arī jums ir aizdomas par tādām. Jūs arī apņematies informēt CIRCLE K, ja kāda no reģistrētajām kartēm tiek pazaudēta vai nozagta. Turklāt jūs apņematies nepieņemt un neizmantot atlīdzības, kas jums nepamatoti vai kļūdaini piešķirtas.

 

8. NOTEIKUMU GROZĪJUMI

CIRCLE K ir tiesīgs pēc saviem ieskatiem veikt grozījumus šajos noteikumos, par to paziņojot 30 dienas iepriekš. Izmantojot kādu no CIRCLE K EXTRA CLUB saziņas kanāliem, tiks nosūtīts īpašs paziņojums, kas arī tiks ievietots CIRCLE K EXTRA CLUB tīmekļa vietnē. Aktuālie noteikumi vienmēr ir pieejami CIRCLE K EXTRA CLUB tīmekļa vietnē.
 
 

9. SADARBĪBAS IZBEIGŠANA

Neievērojot šos noteikumus vai kādā citā veidā apzināti mēģinot ļaunprātīgi izmantot jūsu vai jebkuras citas personas lojalitātes kontu, CIRCLE K ir tiesīgs nekavējoties anulēt jūsu lojalitātes kontu. CIRCLE K patur tiesības pārtraukt dalību klientam, kurš iesaistās apdraudošā, krāpnieciskā vai citā nelikumīgā rīcībā pret CIRCLE K vai tā darbiniekiem.
 
CIRCLE K patur tiesības pārtraukt CIRCLE K EXTRA CLUB programmu, par to informējot 30 dienas iepriekš. Šādas izbeigšanas gadījumā jebkādas tiesības, vaučeri, utt., būs derīgi līdz to derīguma termiņa beigām, bet ne ilgāk kā 90 dienas.
 

10. ATCELŠANA

Jūs varat jebkurā laikā atcelt savu dalību un tādējādi arī piekrišanu CIRCLE K veiktajai jūsu personas datu apstrādei. Šādas atcelšanas pieteikums ir jānosūta Klientu apkalpošanas dienestam [elektroniskais kontaktpunkts]. Atceļot dalību, nekavējoties tiek atceltas jebkādas jūsu nopelnītās priekšrocības, atlaides vai vaučeri. Pēc tam jūs vairs nevarēsit pieteikties savā CIRCLE K EXTRA CLUB kontā, visas jūsu klienta priekšrocības jūsu kontā tiks anulētas atcelšanas brīdī, neviena no jūsu kontā reģistrētajām kartēm vairs nebūs tiesīga saņemt jebkādu atlīdzību; un CIRCLE K apturēs jebkādu saziņu ar jums lojalitātes programmas ietvaros (izņemot jebkādu paziņojumu par izbeigšanu un jebkādu likumā prasīto saziņu).
 

11. DAŽĀDI NOSACĪJUMI UN PIEMĒROJAMIE TIESĪBU AKTI

Šajos noteikumos var būt dažas vietējas atšķirības, kas saistītas ar atšķirībām vietējos tiesību aktos CIRCLE K darbības valstīs. Šie noteikumi jebkurā gadījumā ir jāinterpretē saskaņā ar Norvēģijas tiesību aktiem, izņemot attiecīgās vietējās variācijas. Iespējamie strīdi, kas saistīti ar CIRCLE K EXTRA CLUB lojalitātes programmu kā tādu, tiek izskatīti Norvēģijas tiesās [ciktāl tas ir iespējams saskaņā ar vietējiem likumiem].
Aizvērt

Mainīt valodu