Image Klientu serviss Dāvanu kartes Akcijas un kampaņas Biznesa klientu BUJ BUJ Pirms sazinies ar klientu servisu, lūdzu, iepazīsties ar biežāk uzdotajiem jautājumiem. Biežāk uzdotie jautājumi Biežāk lietotie Circle K EXTRA Stacijas un pakalpojumi Es esmu Circle K EXTRA klients - kā varu pievienot jaunu karti? Kur var apskatīt, kādi produkti vai pakalpojumi ir pieejami stacijā? Es esmu Circle K EXTRA biedrs, bet nevaru autorizēties portālā - ko darīt? Vai varu saņemt pirkuma čeka kopiju? Kāpēc es nesaņemu atlaidi vai neredzu Circle K EXTRA pirkumus? Mēģinu reģistrēt karti, bet tiek parādīts kļūdas ziņojums. Ko man darīt? Kur varu atrast karti ar tuvākajām Circle K DUS? Naudas rezervācija par degvielas uzpildi Automātiskajā degvielas uzpildes stacijā neizdevās uzpildīties par iemaksāto naudu. Es vēlos mainīt Circle K EXTRA informāciju - kā to izdarīt? Kā es varu pievienot Samsung / Google / Apple Pay pakalpojumam Circle K EXTRA? Kā mainīt komunikācijas iestatījumus? Kur varu nodod savus ierosinājumus Circle K? Es vēlētos iesniegt atsauksmi par automazgāšanas problēmu. Raksti mums Ja neatradi atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinies ar mums. Zvani mums Klientu servisa darba laiks: darba dienās 8.00-17.00