Image
Biežāk uzdotie jautājumi
Image
Circle K biežāk uzdotie jautājumi
Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes - Uzņēmumiem

Vēlamies padarīt Tavu ikdienu vieglāku un ērtāku, tādēļ esam apkopojuši biežāk uzdotos jautājumus un atbildes.

  • Kā iestatīt vai mainīt kartes PIN kodu?
  • Vai es varu saņemt čeka kopiju?
  • Kur iespējams apskatīt izrakstītos rēķinus?
  • Kā es varu papildināt degvielas debetkartes kontu? 
  • Vai ir degvielas karte, kas darbojas visā Eiropā?
  • Kā autorizēties klientu portālā?
  • Kā pasūtīt jaunu karti?
  • Kā es varu noteikt, ko var iegādāties ar uzņēmuma degvielas karti?
  • Kā es varu pieprasīt atgriezt vai pārcelt uzņēmuma pārmaksātos līdzekļus?
  • Kā es varu saņemt uzņēmuma degvielas karšu konta salīdzināšanas aktu?
  • Kā veikt uzņēmuma rekvizītu maiņu?
  • Kā es varu kļūt par degvielas vairumtirdzniecības klientu? 
  • Kā saņemt avansa rēķinu?
  • Vai ar degvielas karti var veikt starptautisko ceļu nodevu samaksu?
  • Ko darīt, ja pēc reģistrēšanās Dāvanu karšu portālā neesmu saņēmis pieejas informāciju?
  • Kā bloķēt karti?
  • Kur es varu apskatīt degvielas debetkartes konta atlikumu? 
  • Kā pasūtīt Circle K dāvanu kartes?
  • Kāpēc mana karte nedarbojas?
  • Kur varu redzēt mana uzņēmuma dāvanu karšu pasūtījumus?

KONTAKTINFORMĀCIJA

Tev ir jautājums? Aplūko biežāk uzdoto jautājumu sadaļu, kur esam apkopojuši atbildes par degvielas kartēm un to pārvaldību.
Noderīgu informāciju vari atrast arī:

Klientu serviss: darba dienās 08.00–19.00*, zvanot 80009005

*Degvielas karšu bloķēšana 24/7 – visu diennakti, arī brīvdienās un svētku dienās.
Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.