Image
Klientu serviss

Klientu serviss

Invoices
Klientu portāls Card E-Services
Smartphone
Mobilais maksājums
Idea
Privātpersonu BUJ

Biežāk uzdotie jautājumi

  • Kā iestatīt vai mainīt kartes PIN kodu?
  • Vai es varu saņemt čeka kopiju?
  • Kā es varu papildināt degvielas debetkartes kontu? 
  • Vai ir degvielas karte, kas darbojas visā Eiropā?
  • Kur iespējams apskatīt izrakstītos rēķinus?
  • Kā autorizēties klientu portālā?
  • Kā es varu pieprasīt atgriezt vai pārcelt uzņēmuma pārmaksātos līdzekļus?
  • Kā pasūtīt jaunu karti?
  • Kā es varu noteikt, ko var iegādāties ar uzņēmuma degvielas karti?
  • Kā es varu saņemt uzņēmuma degvielas karšu konta salīdzināšanas aktu?
  • Kā veikt uzņēmuma rekvizītu maiņu?
  • Kā saņemt avansa rēķinu?
  • Kā bloķēt karti?
  • Kur es varu apskatīt degvielas debetkartes konta atlikumu? 
  • Kā es varu kļūt par degvielas vairumtirdzniecības klientu? 
  • Kā pasūtīt Circle K dāvanu kartes?
  • Kāpēc mana karte nedarbojas?
  • Ko darīt, ja pēc reģistrēšanās Dāvanu karšu portālā neesmu saņēmis pieejas informāciju?
  • Kā veikt izmaiņas uzņēmuma kreditēšanas nosacījumos?
  • Vai ar degvielas karti var veikt starptautisko ceļu nodevu samaksu?