Image Klientu serviss Dāvanu kartes Akcijas un kampaņas Biznesa klientu BUJ BUJ Pirms sazinies ar klientu servisu, lūdzu, iepazīsties ar biežāk uzdotajiem jautājumiem. Biežāk uzdotie jautājumi Biežāk lietotie Circle K EXTRA Stacijas un pakalpojumi Es esmu Circle K EXTRA klients - kā varu pievienot jaunu karti? Kur var apskatīt, kādi produkti vai pakalpojumi ir pieejami stacijā? Es esmu Circle K EXTRA biedrs, bet nevaru autorizēties portālā - ko darīt? Kāpēc es nesaņemu atlaidi vai neredzu Circle K EXTRA pirkumus? Vai varu saņemt pirkuma čeka kopiju? Kur varu atrast karti ar tuvākajām Circle K DUS? Kā es varu pievienot Samsung / Google / Apple Pay pakalpojumam Circle K EXTRA? Naudas rezervācija par degvielas uzpildi Es vēlos mainīt Circle K EXTRA informāciju - kā to izdarīt? Mēģinu reģistrēt karti, bet tiek parādīts kļūdas ziņojums. Ko man darīt? Automātiskajā degvielas uzpildes stacijā neizdevās uzpildīties par iemaksāto naudu. Es vēlētos iesniegt atsauksmi par automazgāšanas problēmu. Kā mainīt komunikācijas iestatījumus? Kur varu nodod savus ierosinājumus Circle K? Raksti mums Ja neatradi atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinies ar mums. Zvani mums Klientu servisa darba laiks: darba dienās 8.00-17.00