Image
Biežāk uzdotie jautājumi
Image
Circle K biežāk uzdotie jautājumi
Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes - Privātpersonām

Vēlamies padarīt Tavu ikdienu vieglāku un ērtāku, tādēļ esam apkopojuši biežāk uzdotos jautājumus un atbildes.

Es vēlos mainīt Circle K EXTRA informāciju - kā to izdarīt?

Autorizējies Circle K EXTRA portālā vai Circle K mobilajā lietotnē un nomaini kontaktinformāciju!

Vai varu saņemt pirkuma čeka kopiju?

Čeks tiek izsniegts pirkuma brīdī vai arī nosūtīts uz reģistrēto e-pastu, ja izmantots mobilais maksājums.

Kā mainīt komunikācijas iestatījumus?

Vari ērti un ātri izvēlēties veidu, kādā vēlies saņemt ziņas no Circle K - pārtrauc vai aktivizē ziņojumu saņemšanu! Lasi vairāk!

Naudas rezervācija par degvielas uzpildi

Naudas rezervāciju veic kartes izsniedzējs. Pēc degvielas uzpildes tas automātiski tiek atcelts un atlikums – atgriezts.

Kā es varu pievienot Samsung / Google / Apple Pay pakalpojumam Circle K EXTRA? 

Šiem maksājuma veidiem ir atšķirīgi un slēpti kartes numuri, tāpēc tos Circle K EXTRA var pievienot tikai mūsu pilna servisa DUS.

Automātiskajā degvielas uzpildes stacijā neizdevās uzpildīties par iemaksāto naudu.

Ja norēķinājies ar bankas karti, rezervētā summa tiks atgriezta, kad banka pabeigs apstrādāt darījumu. Ja norēķinājies skaidrā naudā, lasi vairāk!

Es esmu Circle K EXTRA biedrs, bet nevaru autorizēties portālā - ko darīt?

Ja esi aizmirsis paroli, to var viegli atjaunot. Vaimainījusies Tava kontaktinformācija? Lasi vairāk!

Kur varu atrast karti ar tuvākajām Circle K DUS?

To, kur atrodas tuvākās Circle K degvielas uzpildes stacijas, vari uzzināt gan mūsu mājas lapā, gan izmantojot mobilo lietotni. Vairāk lasi šeit!

Kur varu nodod savus ierosinājumus Circle K? 

Priecāsimies par Taviem ieteikumiem. Tavs viedoklis ļauj mums pilnveidoties, lai piedāvātu vēl labākus un ērtākus pakalpojumus ceļā. Vairāk lasi šeit!

Es vēlētos iesniegt atsauksmi par automazgāšanas problēmu.

Lai rastu ātru risinājumu automašīnas mazgāšanas kvalitātes uzlabošanai, nekavējoties vērsies pie DUS personāla, kas izvērtēs un piedāvās risinājumu!

Kur var apskatīt, kādi produkti vai pakalpojumi ir pieejami stacijā?

Izmanto DUS karti mūsu mājas lapā vai mobilajā lietotnē, lai filtrētu stacijas un tajās pieejamos pakalpojumus un produktus! Lasīt vairāk!

Kāpēc es nesaņemu atlaidi vai neredzu Circle K EXTRA pirkumus?

Iespējams, Tava karte nav reģistrēta Circle K EXTRA kontā vai ir atjaunota un mainījies jaunās kartes numurs, kas nav piesaistīts Circle K EXTRA.

Es esmu Circle K EXTRA klients - kā varu pievienot jaunu karti?

Pievienot jaunu karti ērti un ātri var Circle K EXTRA portālā vai arī jebkurā mūsu stacijā.

Mēģinu reģistrēt karti, bet tiek parādīts kļūdas ziņojums. Ko man darīt?

Tam var būt vairāki iemesli: karte, iespējams, jau ir reģistrēta mūsu sistēmā vai arī - ievadītā informācija nav pareiza.

KONTAKTINFORMĀCIJA

Tev ir jautājums? Pirms sazinies ar klientu servisu, iepazīsties ar biežāk uzdoto jautājumu sadaļu.

Klientu serviss: darba dienās 07:00–20:00*, zvanot 80009005

* Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.