Image
Biežāk uzdotie jautājumi
Image
Circle K biežāk uzdotie jautājumi
Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes - Uzņēmumiem

Vēlamies padarīt Tavu ikdienu vieglāku un ērtāku, tādēļ esam apkopojuši biežāk uzdotos jautājumus un atbildes.

  • Kā iestatīt vai mainīt kartes PIN kodu?
  • Vai es varu saņemt čeka kopiju?
  • Kā es varu papildināt degvielas debetkartes kontu? 
  • Vai ir degvielas karte, kas darbojas visā Eiropā?
  • Kur iespējams apskatīt izrakstītos rēķinus?
  • Kā autorizēties klientu portālā?
  • Kā pasūtīt jaunu karti?
  • Kā es varu pieprasīt atgriezt vai pārcelt uzņēmuma pārmaksātos līdzekļus?
  • Kā es varu saņemt uzņēmuma degvielas karšu konta salīdzināšanas aktu?
  • Kā es varu noteikt, ko var iegādāties ar uzņēmuma degvielas karti?
  • Kā veikt uzņēmuma rekvizītu maiņu?
  • Kā saņemt avansa rēķinu?
  • Kur es varu apskatīt degvielas debetkartes konta atlikumu? 
  • Kā bloķēt karti?
  • Kā pasūtīt Circle K dāvanu kartes?
  • Kā es varu kļūt par degvielas vairumtirdzniecības klientu? 
  • Kāpēc mana karte nedarbojas?
  • Ko darīt, ja pēc reģistrēšanās Dāvanu karšu portālā neesmu saņēmis pieejas informāciju?
  • Kā veikt izmaiņas uzņēmuma kreditēšanas nosacījumos?
  • Kāpēc visas uzņēmuma kartes un konts ir bloķēti?

KONTAKTINFORMĀCIJA

Tev ir jautājums? Aplūko biežāk uzdoto jautājumu sadaļu, kur esam apkopojuši atbildes par degvielas kartēm un to pārvaldību.
Noderīgu informāciju vari atrast arī:

Klientu serviss: darba dienās 08.00–19.00*, zvanot 80009005

*Degvielas karšu bloķēšana 24/7 – visu diennakti, arī brīvdienās un svētku dienās.
Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.