Kā es varu papildināt degvielas debetkartes kontu?
Kā bloķēt degvielas karti?
Kā es varu pieprasīt atgriezt vai pārcelt uzņēmuma pārmaksātos līdzekļus?
Vai es varu saņemt čeka kopiju?
Kur es varu apskatīt degvielas debetkartes konta atlikumu?
Kur iespējams apskatīt izrakstītos rēķinus?
Kāda var būt Circle K dāvanu kartes vērtība?
Kā saņemt avansa rēķinu?
Kāpēc mana karte nedarbojas?
Vai Circle K dāvanu karti var izmantot ārvalstīs?
Vai dāvanu karti var paredzēt konkrēta produkta iegādei?
Vai iespējams atcelt dāvanu karšu pirkumu?
Vai mobilā maksājuma risinājums atbalsta visas B2B kartes?
Kā es varu saņemt uzņēmuma degvielas karšu konta salīdzināšanas aktu?
Vai ar degvielas karti var veikt starptautisko ceļu nodevu samaksu?
KONTAKTINFORMĀCIJA
Tev ir jautājums? Aplūko biežāk uzdoto jautājumu sadaļu, kur esam apkopojuši atbildes par degvielas kartēm un to pārvaldību. Noderīgu informāciju vari atrast arī:
Klientu serviss: darba dienās 08.00–19.00*, zvanot 80009005
*Degvielas karšu bloķēšana 24/7 – visu diennakti, arī brīvdienās un svētku dienās. Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.