Image
Image
Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes - Uzņēmumiem

Vēlamies padarīt Tavu ikdienu vieglāku un ērtāku, tādēļ esam apkopojuši biežāk uzdotos jautājumus un atbildes.

  • Kā pasūtīt jaunu karti?
  • Kā es varu papildināt degvielas debetkartes kontu? 
  • Vai es varu saņemt čeka kopiju?
  • Kā iestatīt vai mainīt kartes PIN kodu?
  • Kā autorizēties klientu portālā?
  • Kā pasūtīt Circle K dāvanu kartes?
  • Vai ir degvielas karte, kas darbojas visā Eiropā?
  • Kā bloķēt degvielas karti?
  • Kur iespējams apskatīt izrakstītos rēķinus?
  • Kur es varu apskatīt degvielas debetkartes konta atlikumu? 
  • Kāpēc mana karte nedarbojas?
  • Kā es varu saņemt uzņēmuma degvielas karšu konta salīdzināšanas aktu?
  • Kā veikt uzņēmuma rekvizītu maiņu?
  • Kur varu atrast karti ar tuvāko Circle K DUS?
  • Kā veikt izmaiņas uzņēmuma kreditēšanas nosacījumos?
  • Kā saņemt avansa rēķinu?
  • Kā mans uzņēmums var iegādāties Circle K Dāvanu karti?
  • Vai mobilā maksājuma risinājums atbalsta visas B2B kartes?
  • Kā es varu pieprasīt atgriezt vai pārcelt uzņēmuma pārmaksātos līdzekļus?
  • Vai klientu portālā varu degvielas debetkarti nomainīt uz Europe starptautisko kredītkarti, lai ar to veiktu pirkumus ārpus Latvijas?

KONTAKTINFORMĀCIJA

Tev ir jautājums? Aplūko biežāk uzdoto jautājumu sadaļu, kur esam apkopojuši atbildes par degvielas kartēm un to pārvaldību.
Noderīgu informāciju vari atrast arī:

Klientu serviss: darba dienās 08.00–19.00*, zvanot 80009005

*Degvielas karšu bloķēšana 24/7 – visu diennakti, arī brīvdienās un svētku dienās.
Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.