Image
Image
Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes - Uzņēmumiem

Vēlamies padarīt Tavu ikdienu vieglāku un ērtāku, tādēļ esam apkopojuši biežāk uzdotos jautājumus un atbildes.

  • Kā es varu papildināt degvielas debetkartes kontu? 
  • Kā pasūtīt jaunu karti?
  • Kā iestatīt vai mainīt kartes PIN kodu?
  • Vai es varu saņemt čeka kopiju?
  • Kā autorizēties klientu portālā?
  • Vai ir degvielas karte, kas darbojas visā Eiropā?
  • Kā pasūtīt Circle K dāvanu kartes?
  • Kā bloķēt degvielas karti?
  • Kur es varu apskatīt degvielas debetkartes konta atlikumu? 
  • Kur iespējams apskatīt izrakstītos rēķinus?
  • Kāpēc mana karte nedarbojas?
  • Kā veikt uzņēmuma rekvizītu maiņu?
  • Kur varu atrast karti ar tuvāko Circle K DUS?
  • Vai mobilā maksājuma risinājums atbalsta visas B2B kartes?
  • Kā es varu saņemt uzņēmuma degvielas karšu konta salīdzināšanas aktu?
  • Vai klientu portālā varu degvielas debetkarti nomainīt uz Europe starptautisko kredītkarti, lai ar to veiktu pirkumus ārpus Latvijas?
  • Kā mans uzņēmums var iegādāties Circle K Dāvanu karti?
  • Kā veikt izmaiņas uzņēmuma kreditēšanas nosacījumos?
  • Kā saņemt avansa rēķinu?
  • Kāda var būt Circle K dāvanu kartes vērtība?

KONTAKTINFORMĀCIJA

Tev ir jautājums? Aplūko biežāk uzdoto jautājumu sadaļu, kur esam apkopojuši atbildes par degvielas kartēm un to pārvaldību.
Noderīgu informāciju vari atrast arī:

Klientu serviss: darba dienās 08.00–19.00*, zvanot 80009005

*Degvielas karšu bloķēšana 24/7 – visu diennakti, arī brīvdienās un svētku dienās.
Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.