Kā es varu papildināt degvielas debetkartes kontu?
Kā autorizēties klientu portālā?
Vai ir degvielas karte, kas darbojas visā Eiropā?
Kur es varu apskatīt degvielas debetkartes konta atlikumu?
Kā pasūtīt Circle K dāvanu kartes?
Kā iestatīt vai mainīt kartes PIN kodu?
Vai es varu saņemt čeka kopiju?
Kā bloķēt degvielas karti?
Kā pasūtīt jaunu karti?
Kur varu atrast karti ar tuvāko Circle K DUS?
Vai ar degvielas karti var veikt starptautisko ceļu nodevu samaksu?
Kāda var būt Circle K dāvanu kartes vērtība?
Kāpēc mana karte nedarbojas?
Vai dāvanu karti var paredzēt konkrēta produkta iegādei?
Vai klientu portālā varu degvielas debetkarti nomainīt uz Europe starptautisko kredītkarti, lai ar to veiktu pirkumus ārpus Latvijas?
Vai es varu izvēlēties, ko varēs iegādāties ar dāvanu karti?
Vai iespējams atcelt dāvanu karšu pirkumu?
Kā saņemt avansa rēķinu?
Kā es varu saņemt uzņēmuma degvielas karšu konta salīdzināšanas aktu?
Kur var apskatīt rēķinus par Circle K dāvanu karšu iegādi?
KONTAKTINFORMĀCIJA
Tev ir jautājums? Aplūko biežāk uzdoto jautājumu sadaļu, kur esam apkopojuši atbildes par degvielas kartēm un to pārvaldību. Noderīgu informāciju vari atrast arī:
Klientu serviss: darba dienās 08.00–19.00*, zvanot 80009005
*Degvielas karšu bloķēšana 24/7 – visu diennakti, arī brīvdienās un svētku dienās. Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.