Kā es varu papildināt degvielas debetkartes kontu?
Kā bloķēt degvielas karti?
Kā iestatīt vai mainīt kartes PIN kodu?
Kur es varu apskatīt degvielas debetkartes konta atlikumu?
Kur varu atrast karti ar tuvāko Circle K DUS?
Kāpēc mana karte nedarbojas?
Vai es varu saņemt čeka kopiju?
Kāda var būt Circle K dāvanu kartes vērtība?
Kā es varu pieprasīt atgriezt vai pārcelt uzņēmuma pārmaksātos līdzekļus?
Vai Circle K dāvanu karti var izmantot ārvalstīs?
Vai ar degvielas karti var veikt starptautisko ceļu nodevu samaksu?
Kā saņemt avansa rēķinu?
Kur iespējams apskatīt izrakstītos rēķinus?
Vai iespējams atcelt dāvanu karšu pirkumu?
Vai dāvanu karti var paredzēt konkrēta produkta iegādei?
Kā pasūtīt Circle K dāvanu kartes?
Kā es varu saņemt uzņēmuma degvielas karšu konta salīdzināšanas aktu?
KONTAKTINFORMĀCIJA
Tev ir jautājums? Aplūko biežāk uzdoto jautājumu sadaļu, kur esam apkopojuši atbildes par degvielas kartēm un to pārvaldību. Noderīgu informāciju vari atrast arī:
Klientu serviss: darba dienās 08.00–19.00*, zvanot 80009005
*Degvielas karšu bloķēšana 24/7 – visu diennakti, arī brīvdienās un svētku dienās. Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.