Image
![Biežāk uzdotie jautājumi](/media-assets/hero-desktop/2021-06/CircleK_Biezak_uzdotie_jautajumi_1360x680.jpg?VersionId=fB8RXGZ3GltQv.HpqQ8sYyJvGxc7b9F2)
Image
![Circle K biežāk uzdotie jautājumi](/media-assets/hero-mobile/2021-06/CircleK_Biezak_uzdotie_jautajumi_640x640.jpg?VersionId=vytocNNrDyuZOU67gHqlYTH_QJXzY0yU)
Jautājumi un atbildes
-
Kā iestatīt vai mainīt kartes PIN kodu?
-
Vai es varu saņemt čeka kopiju?
-
Kā es varu papildināt degvielas debetkartes kontu?
-
Kur iespējams apskatīt izrakstītos rēķinus?
-
Kā pasūtīt jaunu karti?
-
Vai ir degvielas karte, kas darbojas visā Eiropā?
-
Kā autorizēties klientu portālā?
-
Kā bloķēt karti?
-
Kur es varu apskatīt degvielas debetkartes konta atlikumu?
-
Kā pasūtīt Circle K dāvanu kartes?
-
Kā saņemt avansa rēķinu?
-
Kā es varu pieprasīt atgriezt vai pārcelt uzņēmuma pārmaksātos līdzekļus?
-
Kā veikt uzņēmuma rekvizītu maiņu?
-
Kā es varu kļūt par degvielas vairumtirdzniecības klientu?
-
Kā es varu saņemt uzņēmuma degvielas karšu konta salīdzināšanas aktu?
-
Kā es varu noteikt, ko var iegādāties ar uzņēmuma degvielas karti?
-
Kur varu redzēt mana uzņēmuma dāvanu karšu pasūtījumus?
-
Vai ar degvielas karti var veikt starptautisko ceļu nodevu samaksu?
-
Kāda var būt Circle K dāvanu kartes vērtība?
-
Kāpēc mana karte nedarbojas?