Kā es varu papildināt degvielas debetkartes kontu?
Kā autorizēties klientu portālā?
Kā pasūtīt jaunu karti?
Kā bloķēt degvielas karti?
Kur es varu apskatīt degvielas debetkartes konta atlikumu?
Kur varu atrast karti ar tuvāko Circle K DUS?
Kā iestatīt vai mainīt kartes PIN kodu?
Kāpēc mana karte nedarbojas?
Kā pasūtīt Circle K dāvanu kartes?
Kāda var būt Circle K dāvanu kartes vērtība?
Vai es varu saņemt čeka kopiju?
Vai ar degvielas karti var veikt starptautisko ceļu nodevu samaksu?
Kur var apskatīt rēķinus par Circle K dāvanu karšu iegādi?
Vai Circle K dāvanu karti var izmantot ārvalstīs?
Vai es varu izvēlēties, ko varēs iegādāties ar dāvanu karti?
Kā saņemt avansa rēķinu?
Vai iespējams atcelt dāvanu karšu pirkumu?
Vai dāvanu karti var paredzēt konkrēta produkta iegādei?
Kur iespējams apskatīt izrakstītos rēķinus?
KONTAKTINFORMĀCIJA
Tev ir jautājums? Aplūko biežāk uzdoto jautājumu sadaļu, kur esam apkopojuši atbildes par degvielas kartēm un to pārvaldību. Noderīgu informāciju vari atrast arī:
Klientu serviss: darba dienās 08.00–19.00*, zvanot 80009005
*Degvielas karšu bloķēšana 24/7 – visu diennakti, arī brīvdienās un svētku dienās. Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.