Image
Biežāk uzdotie jautājumi
Image
Circle K biežāk uzdotie jautājumi
Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes - Uzņēmumiem

Vēlamies padarīt Tavu ikdienu vieglāku un ērtāku, tādēļ esam apkopojuši biežāk uzdotos jautājumus un atbildes.

  • Kā iestatīt vai mainīt kartes PIN kodu?
  • Vai es varu saņemt čeka kopiju?
  • Kā es varu papildināt degvielas debetkartes kontu? 
  • Vai ir degvielas karte, kas darbojas visā Eiropā?
  • Kur iespējams apskatīt izrakstītos rēķinus?
  • Kā autorizēties klientu portālā?
  • Kā pasūtīt jaunu karti?
  • Kā es varu pieprasīt atgriezt vai pārcelt uzņēmuma pārmaksātos līdzekļus?
  • Kā es varu noteikt, ko var iegādāties ar uzņēmuma degvielas karti?
  • Kā es varu saņemt uzņēmuma degvielas karšu konta salīdzināšanas aktu?
  • Kā veikt uzņēmuma rekvizītu maiņu?
  • Kā saņemt avansa rēķinu?
  • Kur es varu apskatīt degvielas debetkartes konta atlikumu? 
  • Kā bloķēt karti?
  • Kā pasūtīt Circle K dāvanu kartes?
  • Kā es varu kļūt par degvielas vairumtirdzniecības klientu? 
  • Kāpēc mana karte nedarbojas?
  • Ko darīt, ja pēc reģistrēšanās Dāvanu karšu portālā neesmu saņēmis pieejas informāciju?
  • Kā degvielas kartes lietotājs var uzzināt par noteiktajiem ierobežojumiem?
  • Kā veikt izmaiņas uzņēmuma kreditēšanas nosacījumos?

KONTAKTINFORMĀCIJA

Tev ir jautājums? Aplūko biežāk uzdoto jautājumu sadaļu, kur esam apkopojuši atbildes par degvielas kartēm un to pārvaldību.
Noderīgu informāciju vari atrast arī:

Klientu serviss: darba dienās 08.00–19.00*, zvanot 80009005

*Degvielas karšu bloķēšana 24/7 – visu diennakti, arī brīvdienās un svētku dienās.
Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.