Image
Biežāk uzdotie jautājumi
Image
Circle K biežāk uzdotie jautājumi
Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes - Uzņēmumiem

Vēlamies padarīt Tavu ikdienu vieglāku un ērtāku, tādēļ esam apkopojuši biežāk uzdotos jautājumus un atbildes.

Kā degvielas kartes lietotājs var uzzināt par noteiktajiem ierobežojumiem?

Ja esi veicis izmaiņas degvielas karšu darbības nosacījumos klientu portālā, lūdzu, informē par to uzņēmuma darbiniekus, kuri izmanto šo karti.

Vai klientu portālā varu degvielas debetkarti nomainīt uz Europe starptautisko kredītkarti, lai ar to veiktu pirkumus ārpus Latvijas?

Degvielas kartes veidu klientu portālā Card E-Services nomainīt nav iespējams. Ja vēlies Europe starptautisko kredītkarti, tā jāpasūta atsevišķi.

Veicu degvielas karšu ierobežojumu maiņu. Cik ātri tie stājas spēkā?

Izmaiņas stājas spēkā nekavējoties pēc to saglabāšanas klientu portālā Card E-Services.

Vai varu kontrolēt, cik lielus pirkumus var izdarīt ar uzņēmuma degvielas karti?

Klientu portālā Card E-Services var noteikt maksimālo pirkuma summu katrai no kartēm. Lai to paveiktu, ir jābūt tiesībām pārvaldīt karšu iestatījumus.

Kā es varu noteikt, ko var iegādāties ar uzņēmuma degvielas karti?

Ja Tev ir tiesības pārvaldīt degvielas karšu iestatījumus klientu portālā Card E-Services, Tu vari kontrolēt, kādus pirkumus var izdarīt ar tām.

Kā veikt izmaiņas uzņēmuma kreditēšanas nosacījumos?

Lai mainītu uzņēmuma kreditēšanas nosacījumus, nepieciešams uzņēmuma paraksttiesīgās personas iesniegums.

Vai ar degvielas karti var veikt starptautisko ceļu nodevu samaksu?

Jā, Europe starptautiskās kredītkartes (Routex) lietotājiem piedāvājam vienotu starptautisko ceļu nodevu apmaksas ierīci EETS.

Kā es varu pieprasīt atgriezt vai pārcelt uzņēmuma pārmaksātos līdzekļus?

Lai veiktu darbības ar uzņēmuma degvielas karšu kontā ieskaitītajiem līdzekļiem, nepieciešams iesniegums.

Kā saņemt avansa rēķinu?

Ja Tavam uzņēmumam nepieciešams avansa rēķins, lai veiktu priekšapmaksu degvielas debetkaršu kontā, to sagatavosim pēc pieprasījuma.

Vai es varu saņemt čeka kopiju?

Izmantojot Circle K degvielas kartes, nav nepieciešams saglabāt čeka kopijas. Visa informācija iekļauta ikmēneša rēķinā. Tomēr nepieciešama kopija?

Kā iestatīt vai mainīt kartes PIN kodu?

Iestatīt PIN kodu jaunai kartei vai nomainīt esošajai var portālā Card E-Services. Tur vari nomainīt PIN kodu arī, ja iepriekšējais kods ir aizmirsts.

Kur es varu apskatīt degvielas debetkartes konta atlikumu? 

Debetkartes konta pieejamo atlikumu jeb bilanci var uzzināt klientu portālā Card E-Services.

Kā es varu papildināt degvielas debetkartes kontu? 

Degvielas debetkartes kontu var papildināt ar bankas pārskaitījumu vai skaidras naudas iemaksu degvielas uzpildes stacijā.

Kā es varu saņemt uzņēmuma degvielas karšu konta salīdzināšanas aktu?

Degvielas karšu konta salīdzināšanas aktu vari saņemt pēc pieteikuma aizpildīšanas.

Kā uzzināt degvielas vairumtirdzniecības piegādes laiku?

Ja esi veicis degvielas vairumtirdzniecības pasūtījumu un vēlies precizēt, kad plānota degvielas piegāde, sazinies ar klientu servisa speciālistiem.

Kā es varu iegādāties degvielu vairumā?

Degvielas vairumtirdzniecības pasūtījumu vari veikt mūsu mājas lapā.

Kā es varu kļūt par degvielas vairumtirdzniecības klientu? 

Lai kļūtu par Circle K degvielas vairumtirdzniecības klientu, jānoslēdz sadarbības līgums.

Kur varu iesniegt savus ierosinājumus Circle K? 

Priecāsimies par taviem ierosinājumiem! Tie palīdzēs mums uzlabot darbu un veidot ar vien ērtākus pakalpojumus.

Kur varu atrast karti ar tuvāko Circle K DUS?

To, kur atrodas tuvākā Circle K degvielas uzpildes stacija, vari uzzināt gan mūsu mājas lapā, gan izmantojot mobilo lietotni.

Vai ir degvielas karte, kas darbojas visā Eiropā?

Ar Circle K Europe starptautisko kredītkarti var norēķināties par degvielu, pirkumiem un pakalpojumiem 29 Eiropas valstīs.

Kā atjaunot klientu portāla lietotāja datus?

Ja esi uzņēmuma konta administrators Card E-Services, Tu vari mainīt lietotāju datus un arī izveidot jaunu lietotāja piekļuvi.

Neatceros klientu portāla lietotāja paroli.

Lai atjaunotu piekļuves paroli klientu portālam Card E-Services, seko norādījumiem, ko saņemsi savā e-pastā.

Kā autorizēties klientu portālā?

Ja jau esi klientu portāla Card E–Services lietotājs, izmanto portālā reģistrēto e-pasta adresi un savu paroli. Vēl neesi klientu portāla lietotājs?

Kā veikt uzņēmuma rekvizītu maiņu?

Ja nepieciešams mainīt uzņēmuma rekvizītus, lūdzu, atsūti uzņēmuma paraksttiesīgās personas iesniegumu.

Kur iespējams apskatīt izrakstītos rēķinus?

Visiem uzņēmuma rēķiniem vari ērti piekļūt klientu portālā Card E-Services.

Kā pasūtīt jaunu karti?

Pasūtīt jaunu vai atjaunot esošo degvielas karti ātri un ērti var klientu portālā Card E-Services.

Kā bloķēt karti?

Degvielas kartes var bloķēt klientu pašapkalpošanās portālā Card E-Services, kas ērti pieejams gan datorā, gan telefonā.

Kāpēc visas uzņēmuma kartes un konts ir bloķēti?

Visbiežāk uzņēmuma degvielas kartes un konts var tikt bloķēti, ja pārsniegts kopējais kredītlimits vai nav apmaksāts rēķins.

Kāpēc mana karte nedarbojas?

Viens no izplatītākajiem iemesliem, kāpēc degvielas karte nedarbojas, ir nepareizi ievadīts PIN kods vai nokavēts rēķina apmaksas termiņš.

KONTAKTINFORMĀCIJA

Tev ir jautājums? Aplūko biežāk uzdoto jautājumu sadaļu, kur esam apkopojuši atbildes par degvielas kartēm un to pārvaldību.
Noderīgu informāciju vari atrast arī:

Klientu serviss: darba dienās 08:00–20:00*, zvanot 80009005

*Degvielas karšu bloķēšana 24/7 – visu diennakti, arī brīvdienās un svētku dienās.
Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.