Kā es varu papildināt degvielas debetkartes kontu?
Kur es varu apskatīt degvielas debetkartes konta atlikumu?
Kā bloķēt degvielas karti?
Vai es varu saņemt čeka kopiju?
Vai ar degvielas karti var veikt starptautisko ceļu nodevu samaksu?
Kāda var būt Circle K dāvanu kartes vērtība?
Kā es varu noteikt, ko var iegādāties ar uzņēmuma degvielas karti?
Kā es varu pieprasīt atgriezt vai pārcelt uzņēmuma pārmaksātos līdzekļus?
Kāpēc mana karte nedarbojas?
Kur iespējams apskatīt izrakstītos rēķinus?
Vai dāvanu karti var paredzēt konkrēta produkta iegādei?
Vai mobilā maksājuma risinājums atbalsta visas B2B kartes?
Kā veikt uzņēmuma rekvizītu maiņu?
Kā saņemt avansa rēķinu?
KONTAKTINFORMĀCIJA
Tev ir jautājums? Aplūko biežāk uzdoto jautājumu sadaļu, kur esam apkopojuši atbildes par degvielas kartēm un to pārvaldību. Noderīgu informāciju vari atrast arī:
Klientu serviss: darba dienās 08.00–19.00*, zvanot 80009005
*Degvielas karšu bloķēšana 24/7 – visu diennakti, arī brīvdienās un svētku dienās. Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.