Image
Biežāk uzdotie jautājumi
Image
Circle K biežāk uzdotie jautājumi
Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes - Card E-Services

Vēlamies padarīt Tavu ikdienu vieglāku un ērtāku, tādēļ esam apkopojuši biežāk uzdotos jautājumus un atbildes.

Vai varu izveidot jaunu karšu grupu/kontu?

Lai izveidot jaunu karšu grupu vai kontu, lūdzam, sazināties ar Klientu servisu.

Kā iegūt karšu pārskatu?

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Vēlos pārbaudīt/mainīt laika/dienu ierobežojumus kartei.

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Kā atbloķēt karti dēļ nepareizi ievadīta PIN?

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Kā izdzēst mobilā maksājuma lietotāju?

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Autovadītāji", atrodiet autovadītāju, kuram vēlaties apturēt mobila maksājumā izmatošanas iespēju.

Kartes nosūtīšanas adrese ir nepareiza, ko darīt/kā to izmainīt?

Portālā redzamā adrese ir oficiālā piegādes adrese.

Kāpēc man ir jāievada vadītāja ID?

Mēs izmantojam vadītāja ID, lai Jums būtu iespēja vieglāk filtrēt lietotājus.

Kā es varu mainīt kartes lietotāja nosaukumu?

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Kartes statuss ir aktīvs, bet karte nedarbojas.

Var būt vairāki iemesli, kāpēc karte nedarbojas.

Kā pārbaudīt priekšapmaksas atlikumu?

Pieejamo debetkaršu konta atlikumu var skatīt portāla sākumlapā.

Kā īslaicīgi bloķēt karti vai atjaunot kartes darbību?

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Darījuma ievadītais odometra rādījums ir nepareizs. Vai es varu to labot?

Jā, izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu “Darījumi” un atrodiet darījumu, kuram nepieciešams labot odometra radījumu.

Es vēlos mainīt lietotāja esošās piekļuves tiesības.

Autorizējoties portālā, augšējā labajā stūrī atodiet sadaļu “Lietotāju pārvaldība”.

Paziņojums par darījuma apjomu litros.

Paziņojums par pārsniegtu viena darījuma apjomu litros izsūtīts uz norādīto e-pastu un vai SMS.

Es neatrodu dažus darījumus savā darījumu pārskatā.

Pārbaudiet atlasīto darījumu pārskata periodu.

Vēlos pārbaudīt/mainīt pirkuma limitus kartei.

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Es pasūtīju nepareizu karti. Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?

Jā, izvēlnes joslā izvelieties sadaļu “Karšu pasūtījumi”.

Kā pārbaudīt kredītlimitu?

Pieejamā kredītlimita bilanci varat redzēt portāla sākumlapā.

Kā izveidot pielāgotu pārskatu?

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Atskaites".

Kā iegūt karšu pārskatu?

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Kā es varu pievienot jaunus lietotājus, kuriem nepieciešama piekļuve portālam uzņēmuma vārdā?

Autorizējoties portālā, augšējā labajā stūrī atrodiet sadaļu “Lietotāju pārvaldība”.

Kā mobilā maksājuma lietotājam nosūtīt jaunu ielūgumu?

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Autovadītāji".

Kur var atrast starptautisko darījumu PVN rēķinus?

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Rēķini", atlasiet periodu par kur vēlaties saņemt  PVN rēķinus.

Nevaru atrast karti karšu pārskatā.

Ekrāna augšpusē pārbaudiet atlasītos meklēšanas un filtrēšanas kritērijus.

Kā mans uzņēmums var sāk lietot mobilo maksājumu?

Lai aktivizētu Mobilo maksājumu portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Autovadītaji", noklikšķiniet uz pogas “Pievienot autovadītāju”.

Vēlos bloķēt karti un pasūtīt jaunu karti.

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Paziņojums par karšu limita atlikumu.

Paziņojums par karšu limita atlikumu tiks izsūtīts uz norādīto e-pastu un vai SMS.

Vai es varu to izmantot apmaksu ar Circle K aplikāciju visās DUS?

Jā, norēķinu par degvielu ar Circle K aplikāciju var izmantot gandrīz visās degvielas uzpildes stacijas arī Circle K 1-2-3 automātiskajās stacijās.

Kur es varu redzēt, kurām kartēm vēl neesmu iestatījis PIN?

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Cik ilgi ir derīgs uzaicinājums uz mobilo maksājumu risinājumu?

Uzaicinājuma e-pasts un kods ir derīgs 72 stundas. Uzaicinājumu ir iespējams atjaunot un pārsūtīt atkārtoti, portāla sadaļā “Autovadītāji”.

Ko nozīmē mobila maksājuma statuss?

Kolonā "Mobilā maksājuma statuss" var redzēt, vai lietotājs ir saņēmis ielūgumu, vai ielūgumam ir beidzies derīguma termiņš,

Kā meklēt konkrētu karti?

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Kā nomainīt kartes PIN?

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Vēlos pasūtīt jaunu karti.

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Karšu pasūtījumi", klikšķiniet uz pogas "Pasūtīt jaunu karti". Izpildiet tālākos norādījumus.

Kāpēc es nevaru atkārtoti aktivizēt īslaicīgi bloķētu karti?

Pārbaudiet, vai kartei, kuru mēģināt aktivizēt, ir statuss “Īslaicīgi bloķēta”.

Ja pasūtu pilnīgi jaunu karti, cik ātri to var pievienot mobilajam maksājumam?

Karti mobilajam maksājumam var pievienot 30 minūšu laikā pēc tās pasūtīšanas portālā.

Vēlos pārbaudīt/mainīt preču ierobežojumus kartei.

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Es vēlos dzēst portāla lietotāju

Autorizējoties portālā, augšējā labajā stūrī atrodat sadaļu “Lietotāju pārvaldība”, klikšķiniet uz ikonas “Dzēst lietotāju” blakus lietotāja vārdam.

Vai vienam vadītājam lietotnē var piešķirt vairākas kartes?

Nē, vienam vadītājam var piešķirt tikai vienu karti.

Paziņojums par darījumiem ārzemēs.

Paziņojums par darījumu ārzemēs tiks izsūtīts uz norādīto e-pastu un vai SMS.

Kā es varu zināt, vai vadītājs ir apstiprinājis uzaicinājumu?

Progresam varat sekot līdzi portālā sadaļā “Autovadītāji” kolonā ar nosaukumu “Mobilā maksājuma statuss”.

Cik bieži portālā tiek atjaunināti darījumi?

Darījumi portālā parādās 10 minūšu laikā pēc darījuma veikšanas.

Kas ir masu karšu operācijas?

Ar masu karšu operācijām Jūs varat vienlaikus darboties ar vairākām kartēm.

Paziņojums par priekšapmaksas atlikumu.

Paziņojums par priekšapmaksas atlikumu tiks izsūtīts uz norādīto e-pastu un vai SMS.

Kā es varu nomainīt savu paroli?

Autorizācijas lapā noklikšķiniet uz "Aizmirsāt paroli?" Ievadiet savu e-pasta adresi un izpildiet norādījumus, kas nosūtīti uz Jūsu e-pastu.

Kur es varu saņemt pārskatu par mūsu šogad apmaksātajiem rēķiniem?

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Rēķini".

Vai mobilā maksājuma risinājums atbalsta visas B2B kartes?

Mobilais maksājums atbalsta visas degvielas kartes.

Vai var samaksāt par visām precēm, izmantojot Circle K aplikāciju?

Ar Circle K aplikāciju sākotnēji var norēķināties tikai par degvielu pie sūkņa.

Mēģinot pasūtīt karti pie noteiktas karšu grupas, tiek saņemts kļūdas ziņojums.

Pārbaudiet, vai izvēlētajai karšu grupai ir piesaistīta vismaz viena aktīva karte.

Ko nozīmē “Informatīvs” darījuma statuss?

“Informatīvs” darījums ir darījums, kurš vēl nav apstrādāts un kuram nav piemērota gala cena un atlaide.

Vēlos pieteikties uz paziņojumu saņemšanu.

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Paziņojumu iestatījumi", lai pieteiktos uz jaunu paziņojumu saņemšanu klikšķiniet uz “PIEVIENOT PAZINOJUMU”

Kā iestatīt PIN jaunai kartei?

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Kur es varu saņemt pārskatu par mūsu šogad apmaksātajiem rēķiniem?

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Rēķini".

Manā darījumu pārskatā trūkst daži starptautiskie darījumi.

Visi tiešsaistes darījumi, kas veikti Circle K vai Routex tīklā, portālā parādīsies 10 minūšu laikā.

Es vēlos pievienot autovadītāju mobilajam maksājumam.

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Autovadītaji", noklikšķiniet uz pogas “Pievienot autovadītāju”.

Vēlos pārbaudīt/mainīt vietas (valstu) ierobežojumus kartei.

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Kā mainīt virtuālās kartes ierobežojumus?

Karšu ierobežojumus virtuālajām kartēm iespējams mainīt portālā tāpat, kā plastikāta degvielas kartē.

KONTAKTINFORMĀCIJA

Tev ir jautājums? Pirms sazinies ar klientu servisu, iepazīsties ar biežāk uzdoto jautājumu sadaļu.

Klientu serviss: darba dienās 07:00–20:00*, zvanot 80009005

  • Kļūsti par Circle K EXTRA klientu
  • Informācija par kampaņām
  • Atrodi tuvāko staciju

* Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.