Image
![Biežāk uzdotie jautājumi](/media-assets/hero-desktop/2021-06/CircleK_Biezak_uzdotie_jautajumi_1360x680.jpg?VersionId=fB8RXGZ3GltQv.HpqQ8sYyJvGxc7b9F2)
Image
![Circle K biežāk uzdotie jautājumi](/media-assets/hero-mobile/2021-06/CircleK_Biezak_uzdotie_jautajumi_640x640.jpg?VersionId=vytocNNrDyuZOU67gHqlYTH_QJXzY0yU)
Jautājumi un atbildes
-
Kā pārbaudīt priekšapmaksas atlikumu?
-
Kā izdzēst mobilā maksājuma lietotāju?
-
Kāpēc man ir jāievada vadītāja ID?
-
Kā atbloķēt karti dēļ nepareizi ievadīta PIN?
-
Kā īslaicīgi bloķēt karti vai atjaunot kartes darbību?
-
Es neatrodu dažus darījumus savā darījumu pārskatā.
-
Kā nomainīt kartes PIN?
-
Kā pārbaudīt kredītlimitu?
-
Kā mainīt virtuālās kartes ierobežojumus?
-
Cik ilgi ir derīgs uzaicinājums uz mobilo maksājumu risinājumu?
-
Kā mans uzņēmums var sāk lietot mobilo maksājumu?
-
Kartes statuss ir aktīvs, bet karte nedarbojas.
-
Es pasūtīju nepareizu karti. Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?
-
Kā iegūt karšu pārskatu?
-
Kā iestatīt PIN jaunai kartei?
-
Kā es varu mainīt kartes lietotāja nosaukumu?
-
Mēģinot pasūtīt karti pie noteiktas karšu grupas, tiek saņemts kļūdas ziņojums.
-
Kā izveidot pielāgotu pārskatu?
-
Kartes nosūtīšanas adrese ir nepareiza, ko darīt/kā to izmainīt?
-
Ko nozīmē “Informatīvs” darījuma statuss?