Image
Biežāk uzdotie jautājumi
Image
Circle K biežāk uzdotie jautājumi
Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes - Card E-Services

Vēlamies padarīt Tavu ikdienu vieglāku un ērtāku, tādēļ esam apkopojuši biežāk uzdotos jautājumus un atbildes.

Kur es varu saņemt pārskatu par mūsu šogad apmaksātajiem rēķiniem?

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Rēķini".

Vēlos pasūtīt jaunu karti.

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Karšu pasūtījumi", klikšķiniet uz pogas "Pasūtīt jaunu karti". Izpildiet tālākos norādījumus.

Paziņojums par darījumiem ārzemēs.

Paziņojums par darījumu ārzemēs tiks izsūtīts uz norādīto e-pastu un vai SMS.

Paziņojums par karšu limita atlikumu.

Paziņojums par karšu limita atlikumu tiks izsūtīts uz norādīto e-pastu un vai SMS.

Paziņojums par darījuma apjomu litros.

Paziņojums par pārsniegtu viena darījuma apjomu litros izsūtīts uz norādīto e-pastu un vai SMS.

Paziņojums par priekšapmaksas atlikumu.

Paziņojums par priekšapmaksas atlikumu tiks izsūtīts uz norādīto e-pastu un vai SMS.

Vēlos pieteikties uz paziņojumu saņemšanu.

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Paziņojumu iestatījumi", lai pieteiktos uz jaunu paziņojumu saņemšanu klikšķiniet uz “PIEVIENOT PAZINOJUMU”

Kāpēc man ir jāievada vadītāja ID?

Mēs izmantojam vadītāja ID, lai Jums būtu iespēja vieglāk filtrēt lietotājus.

Ko nozīmē mobila maksājuma statuss?

Kolonā "Mobilā maksājuma statuss" var redzēt, vai lietotājs ir saņēmis ielūgumu, vai ielūgumam ir beidzies derīguma termiņš,

Kā mobilā maksājuma lietotājam nosūtīt jaunu ielūgumu?

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Autovadītāji".

Kā izdzēst mobilā maksājuma lietotāju?

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Autovadītāji", atrodiet autovadītāju, kuram vēlaties apturēt mobila maksājumā izmatošanas iespēju.

Vai vienam vadītājam lietotnē var piešķirt vairākas kartes?

Nē, vienam vadītājam var piešķirt tikai vienu karti.

Kā mainīt virtuālās kartes ierobežojumus?

Karšu ierobežojumus virtuālajām kartēm iespējams mainīt portālā tāpat, kā plastikāta degvielas kartē.

Vai mobilā maksājuma risinājums atbalsta visas B2B kartes?

Mobilais maksājums atbalsta visas degvielas kartes.

Vai es varu to izmantot apmaksu ar Circle K aplikāciju visās DUS?

Jā, norēķinu par degvielu ar Circle K aplikāciju var izmantot gandrīz visās degvielas uzpildes stacijas arī Circle K 1-2-3 automātiskajās stacijās.

Vai var samaksāt par visām precēm, izmantojot Circle K aplikāciju?

Ar Circle K aplikāciju sākotnēji var norēķināties tikai par degvielu pie sūkņa.

Ja pasūtu pilnīgi jaunu karti, cik ātri to var pievienot mobilajam maksājumam?

Karti mobilajam maksājumam var pievienot 30 minūšu laikā pēc tās pasūtīšanas portālā.

Kā es varu zināt, vai vadītājs ir apstiprinājis uzaicinājumu?

Progresam varat sekot līdzi portālā sadaļā “Autovadītāji” kolonā ar nosaukumu “Mobilā maksājuma statuss”.

Cik ilgi ir derīgs uzaicinājums uz mobilo maksājumu risinājumu?

Uzaicinājuma e-pasts un kods ir derīgs 72 stundas. Uzaicinājumu ir iespējams atjaunot un pārsūtīt atkārtoti, portāla sadaļā “Autovadītāji”.

Kā mans uzņēmums var sāk lietot mobilo maksājumu?

Lai aktivizētu Mobilo maksājumu portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Autovadītaji", noklikšķiniet uz pogas “Pievienot autovadītāju”.

Es vēlos pievienot autovadītāju mobilajam maksājumam.

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Autovadītaji", noklikšķiniet uz pogas “Pievienot autovadītāju”.

Kā iegūt karšu pārskatu?

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Kā izveidot pielāgotu pārskatu?

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Atskaites".

Kur es varu saņemt pārskatu par mūsu šogad apmaksātajiem rēķiniem?

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Rēķini".

Kur var atrast starptautisko darījumu PVN rēķinus?

Portāla izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Rēķini", atlasiet periodu par kur vēlaties saņemt  PVN rēķinus.

Kā pārbaudīt priekšapmaksas atlikumu?

Pieejamo debetkaršu konta atlikumu var skatīt portāla sākumlapā.

Kā pārbaudīt kredītlimitu?

Pieejamā kredītlimita bilanci varat redzēt portāla sākumlapā.

Darījuma ievadītais odometra rādījums ir nepareizs. Vai es varu to labot?

Jā, izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu “Darījumi” un atrodiet darījumu, kuram nepieciešams labot odometra radījumu.

Ko nozīmē “Informatīvs” darījuma statuss?

“Informatīvs” darījums ir darījums, kurš vēl nav apstrādāts un kuram nav piemērota gala cena un atlaide.

Es neatrodu dažus darījumus savā darījumu pārskatā.

Pārbaudiet atlasīto darījumu pārskata periodu.

Manā darījumu pārskatā trūkst daži starptautiskie darījumi.

Visi tiešsaistes darījumi, kas veikti Circle K vai Routex tīklā, portālā parādīsies 10 minūšu laikā.

Cik bieži portālā tiek atjaunināti darījumi?

Darījumi portālā parādās 10 minūšu laikā pēc darījuma veikšanas.

Kartes nosūtīšanas adrese ir nepareiza, ko darīt/kā to izmainīt?

Portālā redzamā adrese ir oficiālā piegādes adrese.

Mēģinot pasūtīt karti pie noteiktas karšu grupas, tiek saņemts kļūdas ziņojums.

Pārbaudiet, vai izvēlētajai karšu grupai ir piesaistīta vismaz viena aktīva karte.

Kartes statuss ir aktīvs, bet karte nedarbojas.

Var būt vairāki iemesli, kāpēc karte nedarbojas.

Kāpēc es nevaru atkārtoti aktivizēt īslaicīgi bloķētu karti?

Pārbaudiet, vai kartei, kuru mēģināt aktivizēt, ir statuss “Īslaicīgi bloķēta”.

Nevaru atrast karti karšu pārskatā.

Ekrāna augšpusē pārbaudiet atlasītos meklēšanas un filtrēšanas kritērijus.

Kas ir masu karšu operācijas?

Ar masu karšu operācijām Jūs varat vienlaikus darboties ar vairākām kartēm.

Vai varu izveidot jaunu karšu grupu/kontu?

Lai izveidot jaunu karšu grupu vai kontu, lūdzam, sazināties ar Klientu servisu.

Kā meklēt konkrētu karti?

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Kā iegūt karšu pārskatu?

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Vēlos pārbaudīt/mainīt laika/dienu ierobežojumus kartei.

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Vēlos pārbaudīt/mainīt vietas (valstu) ierobežojumus kartei.

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Vēlos pārbaudīt/mainīt preču ierobežojumus kartei.

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Vēlos pārbaudīt/mainīt pirkuma limitus kartei.

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Kā īslaicīgi bloķēt karti vai atjaunot kartes darbību?

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Kā es varu mainīt kartes lietotāja nosaukumu?

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Es pasūtīju nepareizu karti. Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?

Jā, izvēlnes joslā izvelieties sadaļu “Karšu pasūtījumi”.

Vēlos bloķēt karti un pasūtīt jaunu karti.

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Kā atbloķēt karti dēļ nepareizi ievadīta PIN?

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Kur es varu redzēt, kurām kartēm vēl neesmu iestatījis PIN?

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Kā iestatīt PIN jaunai kartei?

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Kā nomainīt kartes PIN?

Izvēlnes joslā izvēlieties sadaļu "Kartes".

Es vēlos dzēst portāla lietotāju

Autorizējoties portālā, augšējā labajā stūrī atrodat sadaļu “Lietotāju pārvaldība”, klikšķiniet uz ikonas “Dzēst lietotāju” blakus lietotāja vārdam.

Es vēlos mainīt lietotāja esošās piekļuves tiesības.

Autorizējoties portālā, augšējā labajā stūrī atodiet sadaļu “Lietotāju pārvaldība”.

Kā es varu pievienot jaunus lietotājus, kuriem nepieciešama piekļuve portālam uzņēmuma vārdā?

Autorizējoties portālā, augšējā labajā stūrī atrodiet sadaļu “Lietotāju pārvaldība”.

Kā es varu nomainīt savu paroli?

Autorizācijas lapā noklikšķiniet uz "Aizmirsāt paroli?" Ievadiet savu e-pasta adresi un izpildiet norādījumus, kas nosūtīti uz Jūsu e-pastu.

KONTAKTINFORMĀCIJA

Tev ir jautājums? Pirms sazinies ar klientu servisu, iepazīsties ar biežāk uzdoto jautājumu sadaļu.

Klientu serviss: darba dienās 07:00–20:00*, zvanot 80009005

  • Kļūsti par Circle K EXTRA klientu
  • Informācija par kampaņām
  • Atrodi tuvāko staciju

* Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.