Image Klientu serviss Dāvanu kartes Akcijas un kampaņas Biznesa klientu BUJ BUJ Pirms sazinies ar klientu servisu, lūdzu, iepazīsties ar biežāk uzdotajiem jautājumiem. Biežāk uzdotie jautājumi Biežāk lietotie Circle K EXTRA Stacijas un pakalpojumi Es esmu Circle K EXTRA klients - kā varu pievienot jaunu karti? Kur var apskatīt, kādi produkti vai pakalpojumi ir pieejami stacijā? Es esmu Circle K EXTRA biedrs, bet nevaru autorizēties portālā - ko darīt? Vai varu saņemt pirkuma čeka kopiju? Kāpēc es nesaņemu atlaidi vai neredzu Circle K EXTRA pirkumus? Kur varu atrast karti ar tuvākajām Circle K DUS? Mēģinu reģistrēt karti, bet tiek parādīts kļūdas ziņojums. Ko man darīt? Naudas rezervācija par degvielas uzpildi Kā es varu pievienot Samsung / Google / Apple Pay pakalpojumam Circle K EXTRA? Automātiskajā degvielas uzpildes stacijā neizdevās uzpildīties par iemaksāto naudu. Es vēlos mainīt Circle K EXTRA informāciju - kā to izdarīt? Es vēlētos iesniegt atsauksmi par automazgāšanas problēmu. Kā mainīt komunikācijas iestatījumus? Kur varu nodod savus ierosinājumus Circle K? Raksti mums Ja neatradi atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinies ar mums. Zvani mums Klientu servisa darba laiks: darba dienās 8.00-17.00