Image
Biežāk uzdotie jautājumi
Image
Circle K biežāk uzdotie jautājumi
Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes - Privātpersonām

Vēlamies padarīt Tavu ikdienu vieglāku un ērtāku, tādēļ esam apkopojuši biežāk uzdotos jautājumus un atbildes.

  • Kur var apskatīt, kādi produkti vai pakalpojumi ir pieejami stacijā?
  • Es esmu Circle K EXTRA klients - kā varu pievienot jaunu karti?
  • Es esmu Circle K EXTRA biedrs, bet nevaru autorizēties portālā - ko darīt?
  • Vai varu saņemt pirkuma čeka kopiju?
  • Naudas rezervācija par degvielas uzpildi
  • Automātiskajā degvielas uzpildes stacijā neizdevās uzpildīties par iemaksāto naudu.
  • Es vēlos mainīt Circle K EXTRA informāciju - kā to izdarīt?
  • Kāpēc es nesaņemu atlaidi vai neredzu Circle K EXTRA pirkumus?
  • Kur varu atrast karti ar tuvākajām Circle K DUS?
  • Mēģinu reģistrēt karti, bet tiek parādīts kļūdas ziņojums. Ko man darīt?
  • Kā es varu pievienot Samsung / Google / Apple Pay pakalpojumam Circle K EXTRA? 
  • Es vēlētos iesniegt atsauksmi par automazgāšanas problēmu.
  • Kā mainīt komunikācijas iestatījumus?
  • Kur varu nodod savus ierosinājumus Circle K? 

KONTAKTINFORMĀCIJA

Tev ir jautājums? Pirms sazinies ar klientu servisu, iepazīsties ar biežāk uzdoto jautājumu sadaļu.

Klientu serviss: darba dienās 08:00–19:00*, zvanot 80009005

* Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.