Image Image Jautājumi un atbildes Jautājumi un atbildes - Privātpersonām Vēlamies padarīt Tavu ikdienu vieglāku un ērtāku, tādēļ esam apkopojuši biežāk uzdotos jautājumus un atbildes. < Šeit biežāk uzdotie jautājumi un atbildes uzņēmumiem Biežāk lietotie Circle K EXTRA Stacijas un pakalpojumi Es esmu Circle K EXTRA klients - kā varu pievienot jaunu karti? Kur var apskatīt, kādi produkti vai pakalpojumi ir pieejami stacijā? Es esmu Circle K EXTRA biedrs, bet nevaru autorizēties portālā - ko darīt? Vai varu saņemt pirkuma čeka kopiju? Kāpēc es nesaņemu atlaidi vai neredzu Circle K EXTRA pirkumus? Mēģinu reģistrēt karti, bet tiek parādīts kļūdas ziņojums. Ko man darīt? Kur varu atrast karti ar tuvākajām Circle K DUS? Naudas rezervācija par degvielas uzpildi Automātiskajā degvielas uzpildes stacijā neizdevās uzpildīties par iemaksāto naudu. Es vēlos mainīt Circle K EXTRA informāciju - kā to izdarīt? Kā es varu pievienot Samsung / Google / Apple Pay pakalpojumam Circle K EXTRA? Kā mainīt komunikācijas iestatījumus? Kur varu nodod savus ierosinājumus Circle K? Es vēlētos iesniegt atsauksmi par automazgāšanas problēmu. KONTAKTINFORMĀCIJATev ir jautājums? Pirms sazinies ar klientu servisu, iepazīsties ar biežāk uzdoto jautājumu sadaļu.Klientu serviss: darba dienās 08:00–19:00*, zvanot 80009005Kļūsti par Circle K EXTRA klientuInformācija par kampaņāmAtrodi tuvāko staciju* Informējam, ka klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai, saruna ar operatoru tiks ierakstīta. Lai atteiktos no ieraksta, lūdzam par to informēt sarunas sākumā.