Image
![Biežāk uzdotie jautājumi](/media-assets/hero-desktop/2021-06/CircleK_Biezak_uzdotie_jautajumi_1360x680.jpg?VersionId=fB8RXGZ3GltQv.HpqQ8sYyJvGxc7b9F2)
Image
![Circle K biežāk uzdotie jautājumi](/media-assets/hero-mobile/2021-06/CircleK_Biezak_uzdotie_jautajumi_640x640.jpg?VersionId=vytocNNrDyuZOU67gHqlYTH_QJXzY0yU)
Jautājumi un atbildes
-
Kur var apskatīt, kādi produkti vai pakalpojumi ir pieejami stacijā?
-
Es esmu Circle K EXTRA klients - kā varu pievienot jaunu karti?
-
Es esmu Circle K EXTRA biedrs, bet nevaru autorizēties portālā - ko darīt?
-
Vai varu saņemt pirkuma čeka kopiju?
-
Naudas rezervācija par degvielas uzpildi
-
Automātiskajā degvielas uzpildes stacijā neizdevās uzpildīties par iemaksāto naudu.
-
Es vēlos mainīt Circle K EXTRA informāciju - kā to izdarīt?
-
Kāpēc es nesaņemu atlaidi vai neredzu Circle K EXTRA pirkumus?
-
Kur varu atrast karti ar tuvākajām Circle K DUS?
-
Mēģinu reģistrēt karti, bet tiek parādīts kļūdas ziņojums. Ko man darīt?
-
Kā es varu pievienot Samsung / Google / Apple Pay pakalpojumam Circle K EXTRA?
-
Es vēlētos iesniegt atsauksmi par automazgāšanas problēmu.
-
Kā mainīt komunikācijas iestatījumus?
-
Kur varu nodod savus ierosinājumus Circle K?