Spēkā stāšanās datums: 2025. gada oktobris
1. VIRTUĀLĀ ASISTENTA IZMANTOŠANA
Šie lietošanas noteikumi ("Noteikumi") reglamentē Circle K Conversational AI platformas ("Virtuālais asistents". angliski – “chatbot”), ko pārvalda Circle K AS un tās attiecīgie saistītie uzņēmumi (kopā saukti "Circle K", "Uzņēmums", "mēs", "mūs" vai "mūsu") izmantošanu Eiropas Savienībā un Eiropas Ekonomikas zonā, un tie papildina lietošanas noteikumus, kas piemērojami tīmekļa vietnei, mobilajai lietotnei un/vai B2B platformai, kurā jūs, iespējams, piekļūstat Virtuālā asistentam ("Vietnes lietošanas noteikumi") un mūsu konfidencialitātes politiku. Šie Noteikumi kalpo par juridisku vienošanos starp jums kā Virtuālā asistenta lietotāju un mums kā Virtuālā asistenta pakalpojumu sniedzēju. Lai piekļūtu Virtuālajam asistentam un izmantotu tā pakalpojumus, jums jāievēro šie Noteikumi un Vietnes lietošanas noteikumi. Piekļūstot un/vai izmantojot Virtuālo asistentu, jūs piekrītat ievērot šos Noteikumus, kā arī apstiprināt un piekrītat šeit aprakstītajai datu apstrādes praksei un mūsu konfidencialitātes politikai.
Virtuālais asistents nav paredzēts piekļuvei vai lietošanai ārpus Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomikas zonas. Jūs esat atbildīgs par to, lai nodrošinātu, ka jūsu piekļuve Virtuālajam asistentam vai tā izmantošana ir likumīga katrā jurisdikcijā, kurā vai caur kuru piekļūstat Virtuālajam asistentam vai izmantojat to.
2. NOTEIKUMU GROZĪJUMI
Mēs periodiski varam atjaunot šos Noteikumus. Tā ir jūsu atbildība – izskatīt publicētos Noteikumus katru reizi, kad izmantojat Virtuālo asistentu. Katru reizi, kad piekļūstat Virtuālajam asistentam vai izmantojat to, jūs noslēdzat ar mums jaunu līgumu saskaņā ar tajā brīdī spēkā esošajiem Noteikumiem.
Mēs iepriekš paziņosim par būtiskām Noteikumu izmaiņām. Paziņojumi tiks nosūtīti, izmantojot:
• Virtuālā asistenta saskarni: Kad mijiedarbosieties ar Virtuālo asistentu, tiks parādīts paziņojums.
• Paziņojums vietnē: Atjauninājumi tiks publicēti mūsu tīmekļa vietnē redzamā vietā, norādot pārskatīto spēkā stāšanās datumu.
3. VIRTUĀLĀ ASISTENTA IZMANTOŠANAS TIESĪBAS
Lai piekļūtu Virtuālajam asistentam vai izmantotu to, jums jābūt vecākam par 16 gadiem. Circle K apzināti nesniedz Pakalpojumus personām, kas jaunākas par 16 gadiem.
4. PRIVĀTUMA PAZIŅOJUMS
Šis privātuma paziņojums ir izstrādāts, lai palīdzētu jums saprast, kā mēs apstrādājam jūsu personisko informāciju, kad jūs piekļūstat Virtuālajam asistentam vai izmantojat to. Tajā ir norādīts, kādu informāciju mēs apkopojam, kā to izmantojam, kādus pasākumus veicam, lai nodrošinātu jūsu datu drošību, ar kādiem partneriem sadarbojamies un kādas ir jūsu tiesības uz privātumu. Ceram, ka šis privātuma paziņojums ir viegli saprotams. Datu aizsardzības likumi ir svarīgi – tie stiprina Jūsu tiesības un nodrošina godprātīgu un caurspīdīgu informācijas apstrādi organizācijās. Lai gan daudzi no šiem noteikumiem ir sarežģīti, lielākā daļa izriet no veselā saprāta un vispārējas cieņas vienam pret otru un pret vidi. Mēs uztveram savus datu aizsardzības pienākumus nopietni un to pašu pieprasām no saviem partneriem.
4.1. Kā sazināties ar mums
Ja jums ir kādi jautājumi par to, kā mēs apstrādājam jūsu personisko informāciju, sazinieties ar mums, izmantojot pieejamās metodes, piemēram, tīmekļa veidlapu, tālruni vai tērzētavu, kas norādīta tīmekļa vietnes lapā "Sazinieties ar mums".
Ar mūsu datu aizsardzības speciālistu (DAS) varat sazināties pa e-pastu privacy@circlekeurope.com.
1. Kā un kad tiek piemērots privātuma paziņojums?
Privātuma paziņojums attiecas uz jūsu mijiedarbību ar Virtuālo asistentu dažādos kanālos, tostarp mūsu publiskajās vietnēs, mobilajās lietotnēs un B2B platformās. Izmantojot Virtuālo asistentu, piekrītat, ka jūsu dati tiks apstrādāti, kā aprakstīts šajā paziņojumā.
Ņemiet vērā, ka jūs mijiedarbojaties ar mākslīgā intelekta (MI) darbinātu Virtuālo asistentu, kas izmanto mākslīgo intelektu, lai ģenerētu atbildes uz jūsu pieprasījumiem.
Mēs apstrādājam jūsu personas datus saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu (VDAR) un citiem piemērojamiem tiesību aktiem.
2. Jūsu personas datu apstrādes mērķi
Mēs apstrādājam personas datus, lai sniegtu un uzlabotu mūsu Virtuālā asistenta pakalpojumus un nodrošinātu efektīvu un savlaicīgu atbalstu mūsu lietotājiem. Mūsu mērķi ir:
• tūlītējas, pielāgotas atbildes uz pieprasījumiem par dažādām B2C un B2B tēmām.
• Gludas mijiedarbības veicināšana mūsu mobilajās lietotnēs un vietnēs.
• Atbalsts un problēmu novēršana, ar kurām saskaras lietotāji, tostarp klienti un darbinieki, standarta darbību laikā.
• Lietotāju pieprasīto procesu iniciēšana, tostarp “atbalsta biļešu” (support tickets) veidošana vai konkrētu darbplūsmu uzsākšana.
• Klientu apkalpošanas un lietotāju pieredzes uzlabošana, analizējot mijiedarbības datus, lai pilnveidotu mākslīgā intelekta iespējas un nodrošinātu personalizētāku pieredzi, attīstītu loģiku, veicinātu dabiskās valodas izpratni un virtuālo asistentu precizitāti.
• Produktu, pakalpojumu un procesu veiktspējas uzraudzība un uzlabošana, izmantojot apkopotu un anonimizētu statistiku, nodrošinot, ka šīs atziņas nav saistītas ar konkrētiem lietotājiem.
Jūsu personas datu apstrādes juridiskais pamatojums ir šāds:
• Piekrišana: Mūsu Virtuālā asistenta izmantošana ir pilnībā brīvprātīga. Aktivizējot Virtuālo asistentu, jūs sniedzat skaidru piekrišanu tam, ka mijiedarbības laikā mēs varam apstrādāt jūsu personas datus. Jebkurā laikā varat atsaukt savu piekrišanu, un tas pārtrauks Virtuālā asistenta darbību, lai gan varēsiet piekļūt atbalstam, izmantojot e-pastu vai tālruni.
• Leģitīmās intereses: Mēs apstrādājam personas datus savu leģitīmo interešu vārdā:
o Virtuālo asistentu pakalpojumu uzlabošana, jo īpaši analizējot mijiedarbības datus, lai pilnveidotu mūsu mākslīgo intelektu un uzlabotu lietotāja pieredzi;
o mūsu sistēmas darbības loģikas, dabiskās valodas izpratnes un virtuālā asistenta precizitātes pilnveidošana;
o produktu, pakalpojumu un procesu veiktspējas uzraudzība, izmantojot anonimizētu un apkopotu statistiku.
Mēs esam rūpīgi apsvēruši jūsu tiesības uz privātumu un esam ieviesuši drošības pasākumus, lai aizsargātu jūsu datus. Leģitīmu interešu nolūkos, ja iespējams, izmantojam anonimizētus datus.
Jūs varat iebilst pret datu apstrādi, kas pamatojas uz leģitīmām interesēm, sazinoties ar mūsu Datu aizsardzības speciālistu (DAS), izņemot gadījumus, kad drošības pasākumi ir būtiski pakalpojumu sniegšanai.
3. Kādus personas datus mēs apstrādājam
3.1. Virtuālā asistenta darbībai
Lai darbinātu Virtuālo asistentu, apkopojam un izmantojam šādus personas datus:
• Obligātie dati (nepieciešami pakalpojuma funkcionalitātei):
o Neatpazītiem lietotājiem:
pārlūka informācija (tehniskai piegādei)
IP adrese (drošības nolūkos)
tērzētavas saturs (atbilžu ģenerēšanai)
o Pieslēgtiem Lietotājiem vai Lietotājiem, kuriem nepieciešama vēlāka atbilde:
e-pasta adrese (konta identifikācijai)
vārds un uzvārds (personalizēšanai)
darbinieka/klienta ID (konta sasaistei)
tālruņa numurs (konta identifikācijai)
Jūsu personas datu sniegšana ir nepieciešama, lai izmantotu Virtuālā asistenta pakalpojumus. Ja izvēlaties nesniegt obligātos personas datus, iespējams, nevarēsim jums piedāvāt dažas Virtuālā asistenta funkcijas.
3.2. Funkcionalitātei, drošībai un veiktspējas mērīšanai
Mēs iegūstam datus, lai nodrošinātu Virtuālā asistenta funkcionalitāti un drošību, tie ir:
o avāriju žurnāli un diagnostikas dati:
sistēmas kļūdas un veiktspējas problēmas, parasti bez lietotājam specifiskiem datiem.
o Lietojuma dati:
mijiedarbības modeļi (klikšķi, navigācijas ceļi);
ierīces un pārlūkprogrammas analīze;
apkopoti vai anonimizēti statistikas dati pakalpojumu uzlabošanai;
3.3. sīkfaili un vietējās glabāšanas tehnoloģijas.
Lai uzlabotu jūsu pieredzi, Virtuālais asistents izmanto dažādas glabāšanas tehnoloģijas, tostarp sīkfailus un vietējo krātuvi:
o būtiskas tehnoloģijas (pamatojoties uz leģitīmām interesēm):
sesijas glabāšana
• Mērķis: uztur sarunu nepārtrauktību tērzēšanas sesijas laikā
• Ilgums: tiek dzēsts, kad aizverat pārlūkprogrammu
• Saglabātie dati: sesijas uzturēšanai nepieciešamie tehniskie parametri
vietējā glabātava
• Mērķis: Saglabāt tērzēšanas vēsturi un preferences
• Ilgums: līdz manuālai dzēšanai
• Saglabātie dati: lietotāja definēti iestatījumi un sarunu vēsture ar unikālu identifikatoru katrai sarunai (pēdējās 30 dienas), lai varētu viegli piekļūt iepriekšējām mijiedarbībām.
o Analītiskās tehnoloģijas (pamatojoties uz piekrišanu):
veiktspējas sīkdatnes
• Mērķis: saglabāt apmeklētāju sesijas mākslīgā intelekta vadītam klientu atbalstam.
•
• Ilgums: Sīkfaila derīguma termiņš beidzas pēc katras sesijas, un tā tips ir HTTP sīkfails.
• Saglabātie dati: anonimizēti mijiedarbības rādītāji, veiktspējas dati
Trešo pušu analītika
• Nodrošinātājs: piemēram, Google analytics
• Mērķis: Pakalpojumu uzlabošana un kļūdu atklāšana
• Ilgums: 30 dienas
Preferenču pārvaldība: Šīs tehnoloģijas var kontrolēt, izmantojot:
o pārlūkprogrammas iestatījumus
Ja izvēlaties atspējot būtiskas glabāšanas tehnoloģijas, dažas Virtuālā asistenta funkcijas var nedarboties pareizi. Savu piekrišanu analītiskajām tehnoloģijām varat atsaukt jebkurā laikā, izmantojot mūsu preferenču centru.
4. Kā mēs izmantojam jūsu personas datus?
• Pakalpojumu sniegšana: Atbildēt uz jūsu pieprasījumiem un sniegt atbilstošu informāciju vai palīdzību.
• Uzlabojumi: Uzlabot mūsu mākslīgā intelekta modeļus un biznesa procesus, pamatojoties uz mijiedarbības analīzi.
• Personalizācija Lai piedāvātu pielāgotu saturu, akcijas vai pakalpojumus.
• Drošība: lai aizsargātu pret krāpnieciskām vai neatļautām darbībām.
• Atbilstība: lai ievērotu juridiskās saistības un normatīvās prasības.
• Automatizēta lēmumu pieņemšana un apstrāde, izmantojot MI: Mūsu Virtuālais asistents izmanto mākslīgo intelektu un automatizētu apstrādi:
o atbildes ģenerēšanai:
Process: Mākslīgais intelekts analizē jūsu jautājumus un saskaņo tos ar atbilstošām atbildēm no savas zināšanu bāzes.
Loģika: izmanto dabiskās valodas apstrādi, lai saprastu kontekstu un nolūku.
Ietekme: nosaka saņemto informāciju un atbildes sniegšanas laiku.
o Personalizācija
Process: analizē jūsu mijiedarbības vēsturi un preferences
Loģika: izmanto modeļu atpazīšanu, lai pielāgotu atbildes jūsu vajadzībām.
Ietekme: ietekmē saņemto atbilžu saturu un stilu.
o Profilēšanas darbības:
Process: mēs analizējam jūsu mijiedarbības vēsturi, preferences un lietošanas paradumus, izmantojot automatizētus algoritmus.
Loģika: Tas palīdz mums izprast jūsu intereses un attiecīgi pielāgot Virtuālā asistenta atbildes.
Ietekme: Uzlabo jūsu pieredzi, nodrošinot atbilstošāku un personalizētāku informāciju. Tomēr tas var ietekmēt jums sniegto informāciju.
o Drošības pārbaude:
Process: Automatizēta mijiedarbības analīze, lai noteiktu iespējamos drošības riskus.
Loģika: Modeļu saskaņošana ar drošības noteikumu kopām
Ietekme: Var uz laiku ierobežot piekļuvi pakalpojumam, ja tiek konstatēti aizdomīgi modeļi.
Jums ir tiesības:
o Pieprasīt, lai jebkuru automatizētu lēmumu pārskata cilvēks.
o Paust savu viedokli par automatizētiem lēmumiem.
o Apstrīdēt jebkuru automatizētu lēmumu, sazinoties ar mūsu atbalsta komandu.
o Atteikties no personalizācijas, vienlaikus saglabājot piekļuvi Virtuālā asistenta pamatpakalpojumiem
5. Kādas ir jūsu tiesības?
Lai izmantotu savas kā datu subjekta tiesības sazinieties ar mums, izmantojot:
• e-pastu: privacy@circlekeurope.com
• pasta sūtījumu: Circle K AS, Schweigaards gate 16, Oslo, Norvēģija
• Circle K ID lapu: https://id.circlekeurope.com
Lai apstrādātu jūsu pieprasījumu, varam pieprasīt pārbaudīt jūsu identitāti. Mēs atbildēsim piemērojamos tiesību aktos noteiktajā termiņā.
Jūsu tiesību izmantošana
Varat izmantot savas datu subjekta tiesības, tostarp tiesības iebilst, tiesības ierobežot datu apstrādi vai uzdot mums jautājumus, sazinoties ar Circle K pa tālruni, izmantojot e-pastu vai pastu, vai Circle K ID vietni: https://id.circlekeurope.com. Daži pieprasījumi, piemēram, piekļuve datiem, konkrēti ar datu analīzi saistīti jautājumi vai jebkuri citi jautājumi, kam nepieciešama papildu piekļuve, ir jāiesniedz rakstveidā.
Ja personas datu apstrādes pamatā ir jūsu piekrišana, jums ir tiesības atsaukt piekrišanu jebkurā brīdī, neietekmējot apstrādes likumīgumu uz piekrišanas pamata pirms atsaukšanas;
Tiesības saņemt informāciju
Šie noteikumi un nosacījumi veido īpašu informāciju par to, kā mēs apstrādāsim personas datus un kādi dati tiks apstrādāti kā daļa no Pakalpojumiem, un papildina vispārējo Circle K Privātuma politiku, kas pieejama vietnē: www.circlek.lv/privatuma-pazinojums Jebkurā laikā varat pieprasīt papildu informāciju par mūsu datu apstrādes darbībām.
Piekļuve datiem
Jums ir tiesības jebkurā laikā pieprasīt par jums uzglabātās informācijas kopiju. Šādi pieprasījumi iesniedzami rakstveidā. Ja jums ir konkrēti, ar datu analīzi saistīti jautājumi vai jebkuri citi jautājumi, varat lūgt papildu piekļuvi.
Datu labojumi
Ja jūsu personas dati mainās, varat tos labot (koriģēt), pieslēdzoties savam kontam un mainot savu personisko informāciju. Ja ir konkrēti jautājumi vai rodas problēmas, labojot datus, vai attiecībā uz citiem jautājumiem, varat lūgt papildu palīdzību, sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas centru. Šāds pieprasījums iesniedzams rakstveidā.
Tiesības uz datu pārnesamību
Jums ir tiesības pieprasīt, lai nosūtām jūsu sniegto informāciju citam saņēmējam. Tas attiecas tikai uz jūsu sniegto informāciju mums. Komerciāli sensitīva informācija, kas izveidota, balstoties uz anonimizētiem datiem, netiek pārsūtīta.
Tiesības saistībā ar profilēšanu un automatizētu lēmumu pieņemšanu
Jums ir tiesības nebūt tāda lēmuma subjektam, kura pamatā ir tikai automatizēta apstrāde, tostarp profilēšana. Iebildumus varat iesniegt par jebkuru automatizētu lēmumu, kuru esam pieņēmuši, kā arī varat lūgt to pārskatīt.
Personas datu dzēšana
Jums ir tiesības pieprasīt dažu savu personas datu dzēšanu. Ja vēlaties dzēst mūsu rīcībā esošos datus, lūdzu, skatiet paziņojumu par konfidencialitāti CK ID lapā: https://id.circlekeurope.com . Daži dati, piemēram, par darījumiem, ir jāsaglabā saskaņā ar vietējās jurisdikcijas prasībām.
Tiesības iebilst
Jums var būt tiesības iebilst pret apstrādi, ja mēs apstrādājam jūsu informāciju, balstoties uz leģitīmām interesēm. Jūs varat iesniegt iebildumus pret mūsu automatizēto lēmumu un lūgt, lai kāds cilvēks to pārskata.
Tiesības ierobežot apstrādi
Konkrētos apstākļos Jums ir tiesības lūgt mums ierobežot Jūsu personas datu apstrādi. Tas nozīmē, ka Jūsu datus var izmantot tikai noteiktos nolūkos, piemēram, lai iesniegtu juridiskas prasības vai īstenotu likumīgās tiesības.
Jūs varat izmantot savas tiesības ierobežot apstrādi, sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas centru .
Strīdu izšķiršana
Ja rodas bažas saistībā ar personas datu apstrādi, varat sazināties ar mūsu datu aizsardzības speciālistu, rakstot e-pastu uz privacy@circlekeurope.com.
Ja vēlaties iesniegt sūdzību, varat sazināties arī ar vietējo datu aizsardzības uzraudzības iestādi. Kontaktinformāciju var atrast šeit: https://edpb.europa.eu/about-edpb/about-edpb/members_en .
6. Datu apstrādātāji un datu nodošana
Circle K var kopīgot jūsu personas datus ar uzticamiem partneriem (datu apstrādātājiem), lai atvieglotu mūsu Virtuālā asistenta pakalpojumu sniegšanu. Šie partneri ir rūpīgi atlasīti, un tiem ir saistoši stingri datu aizsardzības līgumi, lai nodrošinātu jūsu datu drošību un konfidencialitāti:
• Cognigy GmbH:
o Mērķis: Nodrošināt Conversational AI pamatplatformu, kas nodrošina Virtuālā asistenta darbību.
o Vieta: Galvenais birojs Vācijā; datu centri atrodas ES/EEZ.
o Piekļuve datiem: pakalpojuma sniegšanai nepieciešamo mijiedarbības saturu un lietotāja metadatus.
o Mākoņa infrastruktūra: Cognigy platforma ir izvietota Amazon Web Services (AWS) vai Microsoft Azure mākoņa infrastruktūrā.
• Salesforce, Inc:
o Mērķis: Lai integrētu Virtuālā asistenta mijiedarbību ar mūsu klientu attiecību pārvaldības (CRM) un lojalitātes platformām.
o Piekļuve datiem: attiecīgie klientu dati, mijiedarbības vēsture un preferences.
• Genesys Cloud Services Corp:
o Mērķis: klientu apkalpošanas datu, tostarp mijiedarbības ar Virtuālo asistentu, pārvaldība.
o Piekļuve datiem: mijiedarbības dati, kas saistīti ar klientu apkalpošanas pieprasījumiem un atbalstu.
• Citas Circle K sistēmas:
o Mērķis: integrēt mijiedarbību ar Virtuālo asistentu ar citām Circle K sistēmām, uzlabojot klientu pieredzi un pakalpojumu sniegšanu. Tas ietver arī darbību un atbilžu integrēšanu, izmantojot Microsoft Power Automate.
o Piekļuve datiem: Dati, kas attiecas uz konkrēto mijiedarbību un pieprasījumiem, kas veikti, izmantojot Virtuālo asistentu.
• Drupal e. V. - German Drupal Association:
o Mērķis: Lai atvieglotu Virtuālā asistenta parādīšanu un piekļuvi tam Circle K tīmekļa vietnēs.
o Piekļuve datiem: neuzglabājot klientu informāciju, bet darbojoties kā kanāls starp lietotāju un citām platformām.
Visiem datu apstrādātājiem ir pienākums ievērot VDAR, ES Mākslīgā intelekta regulu (EU AI Act) un visus piemērojamos datu aizsardzības tiesību aktus, nodrošinot atbilstošu datu aizsardzības pasākumu ieviešanu.
Circle K izmanto arī iekšējās sistēmas, ko bieži atbalsta uzticami partneri, kuri specializējas IKT pakalpojumu jomā. Šādi partneri var būt Microsoft, Oracle un citi. Šīs sistēmas ir nepieciešamas, lai uzturētu uzņēmuma darbību.
Circle K datu centri un mūsu partneru datu centri parasti atrodas ES/EEZ vai valstīs, kuras Eiropas Komisija atzinusi par tādām, kas nodrošina atbilstošu datu aizsardzības līmeni. Ja Circle K piesaista partnerus no citām valstīm ārpus ES/EEZ (zināmas arī kā “trešās valstis”), Circle K nodrošina atbilstošu datu aizsardzības procedūru ievērošanu, lai nodrošinātu atbilstību piemērojamiem datu aizsardzības tiesību aktiem, piemēram, bet ne tikai VDAR.
7. Datu saglabāšana
Circle K saglabā jūsu personas datus tik ilgi, cik nepieciešams, lai izpildītu mērķus, kādiem tie sākotnēji tika iegūti, kā aprakstīts šajā Privātuma paziņojumā. Dažādas kategorijas datus uzglabāsim dažādos laika periodos atkarībā no datu veida, pakalpojuma, ar kuru tie saistīti, un nolūkos, kuriem dati tika iegūti. Datu glabāšanas periodiem piemēro šādus noteikumus:
• Mijiedarbības dati ar Virtuālo asistentu: Dati, kas jūsu mijiedarbības laikā tiek kopīgoti ar Virtuālo asistentu, tostarp jūsu jautājumi un mūsu atbildes, tiks saglabāti 30 dienas. Šo periodu var pagarināt, ja mums ir likumīga uzņēmējdarbības nepieciešamība saglabāt datus konkrētam mērķim, piemēram, problēmu novēršanai un pakalpojumu uzlabošanai, vai lai izpildītu juridiskās prasības, un mums ir likumīgs juridiskais pamats to darīt. Piemēram, tas var ietvert datus, kas iegūti, izmantojot Virtuālo asistentu funkcionalitātes un drošības nodrošināšanai, piemēram, avāriju žurnālus un diagnostikas informāciju.
• Metadati un analītika: Metadati par jūsu mijiedarbību ar Virtuālo asistentu, kurus izmantojam, lai uzlabotu savus pakalpojumus, mākslīgā intelekta modeļus un uzņēmējdarbības procesus, tiek saglabāti mūsu uzņēmējdarbības izlūkošanas datu krātuvē divus gadus. Šie dati parasti tiek apkopoti un/vai anonimizēti, lai novērstu personu identificēšanu. Ja pastāv leģitīma uzņēmējdarbības nepieciešamība un tā atbilst visiem piemērojamiem likumiem un noteikumiem, varam pagarināt šo termiņu.
• Pārlūka mijiedarbības dati: Lai saglabātu sarunu nepārtrauktību, mijiedarbības dati var tikt saglabāti lokāli jūsu ierīcē pārlūkprogrammas lokālajā krātuvē, līdz jūs dzēsīsiet pārlūkprogrammas vietējo krātuvi vai atbilstoši pārlūkprogrammas iestatījumiem. Šie dati tiek glabāti jūsu ierīcē, un mums tiem nav piekļuves, ja vien jūs nevēlaties mums tos kopīgot. Mēs iesakām pārskatīt pārlūkprogrammas iestatījumus, lai pārvaldītu vietējo krātuvi un sīkfailus atbilstoši savām preferencēm.
• Uz piekrišanu balstīti dati: Ja esat devis mums piekrišanu apstrādāt jūsu datus konkrētam mērķim, mēs šos datus saglabāsim, līdz atsauksiet savu piekrišanu. Pēc piekrišanas atsaukšanas pārtrauksim apstrādāt datus un tos dzēsīsim, ja vien nepastāv juridiska prasība, kas uzliek mums pienākumu saglabāt datus noteiktu laiku.
• Juridiskie un strīdu dati: Kriminālpārkāpumu, krāpšanas vai strīdu gadījumā glabāsim attiecīgos datus tik ilgi, kamēr tie būs nepieciešami lietas atrisināšanai, un saskaņā ar Circle K iekšējām un valsts tiesību aktu prasībām.
8. Starptautiskie datu pārsūtījumi
Esam apņēmušies būt pārredzami attiecībā uz to, kā rīkojamies ar jūsu personas datiem, tostarp gadījumos, kad tos nepieciešams pārsūtīt ārpus Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ). Lai gan galvenokārt apstrādājam jūsu datus EEZ, daži mūsu pakalpojumu sniedzēji un tehniskās sistēmas atrodas citās valstīs, kas nozīmē, ka jūsu personas dati var tikt pārsūtīti starptautiski. Konkrēti, mēs varam pārsūtīt jūsu personas datus uz šādām valstīm:
• Amerikas Savienotās Valstis: Ja mākoņinfrastruktūrai izmantojam Amazon Web Services (AWS) vai Microsoft Azure un ja Salesforce.com pārvalda mūsu klientu attiecību sistēmas.
• Citas valstis: Dažiem mūsu tehnisko pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, Cognigy, var būt biroji un datu centri arī citās pasaules valstīs. Mēs sadarbojamies arī ar citiem tehniskiem partneriem citās pasaules vietās, tostarp, bet ne tikai, Indijā, kas palīdz mums uzturēt mūsu IT sistēmas un nodrošina tehnisko atbalstu, piemēram, Genesys.
Lai nodrošinātu, ka jūsu dati tiek aizsargāti šīs pārsūtīšanas laikā, mēs īstenojam stingrus drošības pasākumus, kā to prasa VDAR. Ja Eiropas Komisija ir atzinusi, ka kāda valsts nodrošina atbilstošu personas datu aizsardzību (ar "lēmumu par aizsardzības līmeņa pietiekamību"), mēs paļaujamies uz šo atzīšanu. Attiecībā uz valstīm, par kurām nav pieņemts lēmums par atbilstību, mēs izmantojam Eiropas Komisijas līguma standartklauzulas (SCC). Tie ir standartizēti līguma noteikumi, kas paredz, ka mūsu partneri aizsargā jūsu datus atbilstoši EEZ standartiem. Mēs varam izmantot arī citus datu pārsūtīšanas juridiskos mehānismus un prasības, kas atšķiras atkarībā no pārsūtītajiem datiem un attiecīgās valsts.
Mēs nepaļaujamies tikai uz dokumentiem – mēs papildinām šos juridiskos pasākumus ar stingru tehnisko aizsardzību. Tie ietver pilnīgu šifrēšanu, kad tiek pārsūtīti dati, pseidonimizāciju, ja iespējams, un stingru piekļuves kontroli ar visaptverošu audita reģistrēšanu. Mēs regulāri novērtējam, vai šie pasākumi joprojām ir efektīvi un vai saņēmējvalstu tiesību akti varētu ietekmēt SCC sniegto aizsardzību.
Jums ir tiesības uzzināt vairāk par šiem pārsūtīšanas mehānismiem. Varat pieprasīt mūsu izmantoto Standarta līguma klauzulu eksemplāru, iepazīties ar mūsu datu nodošanas ietekmes novērtējumiem vai pieprasīt sīkāku informāciju par konkrētiem drošības pasākumiem, ko mēs piemērojam jūsu datu aizsardzībai. Šajā nolūkā rakstiet mums uz privacy@circlekeurope.com , temata ailē norādot "Datu starptautiskās nosūtīšanas informācijas pieprasījums". Atbildi sniegsim viena mēneša laikā.
Mēs pastāvīgi sekojam līdzi izmaiņām, kas varētu ietekmēt starptautisko datu pārsūtīšanu, tostarp jauniem Eiropas Komisijas lēmumiem par datu aizsardzības līmeņa pietiekamību, datu aizsardzības iestāžu norādījumiem un izmaiņām to valstu tiesību aktos, kuras saņem jūsu datus. Ja atklāsim, ka vairs nevaram nodrošināt pienācīgu jūsu datu aizsardzību, vai ja veiksim būtiskas izmaiņas datu pārsūtīšanas mehānismos, par to nekavējoties paziņosim.
Mūsu apņemšanās ir nodrošināt pilnīgu pārredzamību attiecībā uz šo pārsūtīšanu un nodrošināt jūsu datu aizsardzību, lai kur tie tiktu pārsūtīti. Ja rodas bažas par to, kā mēs pārsūtām jūsu personas datus, sazinieties ar mūsu datu aizsardzības speciālistu.
9. Datu drošība
Mēs īstenojam atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu jūsu personas datus pret nesankcionētu piekļuvi, pārveidošanu, izpaušanu vai iznīcināšanu. Piekļuve jūsu datiem ir atļauta tikai autorizētam personālam, kam tā nepieciešama darba pienākumu veikšanai. Šajos pasākumos ietilpst:
• Šifrēšana: Mēs izmantojam nozares standarta šifrēšanas protokolus, lai aizsargātu jūsu datus nosūtīšanas un glabāšanas laikā.
• Piekļuves kontrole: stingra piekļuves kontrole nodrošina, ka jūsu datiem var piekļūt tikai pilnvarots personāls.
• Regulāras revīzijas: Mēs regulāri veicam drošības revīzijas un novērtējumus, lai identificētu un novērstu iespējamās problēmas.
• Droša infrastruktūra: Mūsu datu centros tiek izmantotas modernas drošības tehnoloģijas, un tie tiek uzraudzīti 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā.
• Darbinieku apmācība: personāls regulāri tiek apmācīts par datu aizsardzību un informācijas drošības paraugpraksi.
Mēs esam veikuši arī ietekmes uz datu aizsardzību novērtējumu (DPIA), lai identificētu un mazinātu riskus, kas saistīti ar Virtuālā asistenta personas datu apstrādi un mākslīgā intelekta izmantošanu.
Lai gan varbūtība, ka notiks datu aizsardzības pārkāpums, kas ietekmē jūsu personas datus, ir ļoti maza, nekavējoties par to informēsim jūs un attiecīgās uzraudzības iestādes, kā to nosaka likums. Informēsim jūs par pārkāpuma būtību, attiecīgajiem datiem un sniegsim norādījumus, kā varat sevi aizsargāt.
10. Jūsu personas datu aizsardzība un privātuma ievērošana
Circle K neievāc, neizmanto un neizpauž personas datus, kas nav saskaņoti ar sākotnējiem mērķiem un kam nav nodrošināts atbilstošs juridiskais pamats. Mēs nekad nepārdosim jūsu datus. Mēs uzturēsim informācijas drošību un konfidencialitāti saskaņā ar attiecīgajiem tiesību aktiem un nozares standartiem, kā arī nodrošināsim, lai tikai pilnvaroti darbinieki varētu piekļūt jūsu personas datiem.
Varam piešķirt piekļuvi personas datiem mūsu partneriem. Tas tiks darīts tik lielā mērā, cik nepieciešams, lai sniegtu mums atbalstu lietojumprogrammas un klientu kontu uzturēšanā un pārvaldīšanā.
Dati, ko var izmantot mūsu pētniecības, zinātniskās un uzņēmējdarbības snieguma analīzes nolūkiem, ir anonimizēti, tāpēc jūs pēc tiem nevar identificēt.
11. Izņēmumi un garantiju atruna
Uzņēmums, tā saistītie uzņēmumi un to pakalpojumu sniedzēji un licenču izsniedzēji nesniedz nekādas garantijas attiecībā uz Virtuālā asistenta funkcionalitāti, darba kārtību vai stāvokli, tā precizitāti, atbilstību vai pilnīgumu, piemērotību lietošanai vai to, ka tā lietošana vai jebkāda informācija vai materiāli, tostarp lejupielādējama programmatūra, kas pieejama no Virtuālā asistenta vai ar tā starpniecību, būs nepārtraukta vai bez kļūdām. Uzņēmums neapliecina, negarantē un neuzņemas saistības, ka kļūdas Virtuālajā asistentā vai saistībā ar Virtuālo asistentu tiks izlabotas, vai ka serveris, no kura tiek darbināts Virtuālais asistents, nesatur vīrusus vai citus kaitnieciskus komponentus. Turklāt Uzņēmums nesniedz nekādus apliecinājumus vai garantijas attiecībā uz atbildēm, saņemšanas apstiprinājumiem, pamatnostādnēm, norādēm, produktiem un/vai pakalpojumiem, kas pieejami vai tiek reklamēti, izmantojot Virtuālo asistentu. Cik to pieļauj likums, Uzņēmums, tā saistītie uzņēmumi un to pakalpojumu sniedzēji un licenču izsniedzēji atsakās no jebkādiem apgalvojumiem, garantijām un nosacījumiem – tiešiem, netiešiem, izrietošiem, ietvertiem ar likumu, izrietošiem no paražām, darījuma gaitas, darbības gaitas vai jebkādā citā veidā – attiecībā uz atbildēm, vadlīnijām, norādījumiem, produktiem un/vai pakalpojumiem, kas pieejami vai tiek reklamēti, izmantojot Virtuālo asistentu.
Izņemot šajos noteikumos skaidri noteiktos gadījumus, Uzņēmuma piedāvājumi tiek sniegti jums "tādi, kādi ir", "tādi, kādi ir pieejami", "ar visiem trūkumiem", un Uzņēmums nesniedz un nenodrošina tiešus vai netiešus, rakstveida vai mutvārdu, ar likumu noteiktus vai cita veida apliecinājumus, garantijas vai nosacījumus, tostarp, bet ne tikai (i) garantijas par nepārtrauktu vai nekļūdīgu pārlūkošanu, privātumu vai drošību, (ii) Uzņēmuma piedāvājumu precizitāti, atbilstību vai pilnīgumu, hiperteksta saitēm uz trešām personām vai citiem trešo personu pakalpojumiem, vai par drošības pārkāpumiem, kas saistīti ar sensitīvas informācijas nosūtīšanu, izmantojot Virtuālo asistentu vai jebkuru saistīto vietni; vai (iii) komerciālo piemērotību, kvalitāti, īpašumtiesībām, ilgmūžību, piemērotību, nepārkāpšanu vai atbilstību konkrētam mērķim, vai tādus, kas izriet no darījumu gaitas vai tirdzniecības prakses. Šie izņēmumi ir papildus jebkuram citam īpašam izņēmumam, kas citādi paredzēts šajos noteikumos.
Tā kā dažu valstu likumi nepieļauj atsevišķu garantiju izslēgšanu, šie izņēmumi var neattiekties uz jums.
Cik to pieļauj piemērojamie tiesību akti, nekādā gadījumā Uzņēmuma puse nebūs atbildīga par jebkāda veida zaudējumiem vai kaitējumu, tiešu, netiešu, nejaušu, īpašu, izņēmuma, sodāmu vai izrietošu, neatkarīgi no tā, kā tas radies, tostarp, bet ne tikai, par jebkādiem zaudētiem datiem, negūtu peļņu, ietaupījumiem, nemateriālās vērtības zudumu, zaudētu uzņēmējdarbību, iekārtu, tostarp datoru resursu, maršrutētāju un uzglabāto datu, izmantošanas zaudējumiem vai pieejamības trūkumu, kas radušies saistībā ar Uzņēmuma piedāvājumu izmantošanu, pat ja Uzņēmums vai kāds no tā likumīgajiem pārstāvjiem, līgumslēdzējiem, darbiniekiem vai pilnvarotajiem ir informēts par šādu zaudējumu vai prasību rašanās iespēju.
12. Piemērojamie tiesību akti un jurisdikcija
12.1. Jurisdikcija un tiesvedības vieta, kur risināt domstarpības, izteikt pretenzijas vai celt prasības, kas izriet no vai ir saistītas ar Virtuālo asistentu vai šiem Noteikumiem (kopā sauktas "Strīds"), ir nosakāma atbilstošo Latvijas republikas normatīvajiem aktiem.
12.2. Šie Noteikumi un visi atbilstīgie strīdi un citas prasības, ko esat cēlis/cēlusi pret Uzņēmumu vai Uzņēmums pret jums tiek pārvaldīti, interpretēti un atrisināti saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, neņemot vērā to tiesību aktu noteikumu kolīzijas, caur kurām varētu piemērot citas jurisdikcijas tiesību aktus.
Copyright © 2025 Circle K Latvija