



BUJ | Biežāk uzdotie jautājumi
EASY FUEL
Vienkāršāks un ātrāks veids, kā uzpildīt degvielu
-
Informācija par pakalpojumu
EASY FUEL (maksā ar auto numura zīmi) ļauj norēķināties par degvielas uzpildi Circle K automātiski. Pakalpojums ieviests ar mērķi padarīt vēl ērtāku ikdienu mūsu klientiem. Risinājums, kas ikdienas steigā ļaus veikt uzpildi vēl ērtāk, noteikti pozitīvi ietekmēs mūsu klientu lojalitāti un apmierinātību.
Līdzīgi risinājumi jau tiek izmantoti arī citur, piemēram, stāvvietu kontrolei un ceļu nodevu elektroniskās iekasēšanas sistēmās. Tomēr mēs, Circle K, ar lietotni EASY FUEL šo automātisko apmaksas risinājumu piedāvājam pilnīgi jaunā veidā. Esam pirmais degvielas mazumtirgotājs, kas šāda veida risinājumus ieviesis!
-
Kas ir EASY FUEL?
Tehniski nodrošināsim to, lai iebraucot mūsu stacijā, sistēma atpazīst Tavu auto numura zīmi, aktivizē sūkni, un pēc uzpildes automātiski veic maksājumu. Viss, kas Tev jādara ‒ lejupielādē Circle K EASY FUEL lietoti un reģistrējies. Varēsi ātri, ērti un vienkārši uzpildīt degvielu savai automašīnai mūsu degvielas uzpildes stacijās! Tev nebūs nepieciešams izmantot karti vai PIN kodu.
-
Vai visiem klientiem pieejams EASY FUEL?
Šobrīd pakalpojums pieejams tikai klientiem ‒ privātpersonām. Ceram, ka tuvākajā laikā varēsim nodrošināt pakalpojumu arī mūsu biznesa klientiem.
-
Kurās DUS ir iespējams veikt uzpildi ar EASY FUEL?
EASY FUEL pieejams gandrīz visās mūsu DUS Latvijā. Sev tuvāko staciju atradīsi kartē, kas pieejama mobilajā lietotnē.
-
Vai man ir jābūt EXTRA dalībniekam, lai izmantotu EASY FUEL?
Nē, Tev nav jābūt mūsu lojalitātes programmas dalībniekam. Tomēr, ja neesi EXTRA dalībnieks, Tu nesaņemsi mūsu īpašos piedāvājumus, piemēram, atlaides degvielai.
Savukārt, ja jau esi EXTRA dalībnieks, vienkārši izmanto savu Circle K ID informāciju, lai pieteiktos EASY FUEL lietotnē ar savu esošo profilu.
Ja neesi dalībnieks, vari viegli reģistrēties, izveidojot jaunu profilu lietotnē EASY FUEL vai www.circlek.lv/EXTRA. -
Kā izmantot lietotni EASY FUEL?
Pirms došanās uz DUS:
- Lejupielādē lietotni Circle K EASY FUEL App Store vai Google Play;
- Pieraksties ar savu Circle K ID kontu un reģistrē auto numura zīmi;
- Ja Tev nav iepriekš reģistrēts Circle K ID, reģistrējies lietotnē, aizpildot profila informāciju ‒ norādot datus par sevi ‒ bankas kartes datus un auto numura zīmi;
- Iestati atrašanās vietas noteikšanu uz “Vienmēr ieslēgts” un atļauj paziņojumu saņemšanu, lai nodrošinātu vēl ērtāku degvielas uzpildi. Ja nevēlies atļaut atrašanās vietas noteikšanu, lietotnē Tev būs jāapstiprina degvielas uzpilde, kad iebrauksi DUS.
Atrodoties DUS:
- Ierodoties DUS, dodies pie sūkņa. Kad esi novietojis automašīnu pie izvēlētā degvielas sūkņa, kameras atpazīs Tavu auto numura zīmi un sūknis tiks aktivizēts. Pārliecinies, ka numura zīme ir tīra un labi salasāma!
- Izkāp no automašīnas, izvēlies degvielas veidu un sāc uzpildīt auto.
Kad degvielas uzpilde ir pabeigta:
- Novieto degvielas pistoli atpakaļ vietā, sēdies automašīnā un esi gatavs doties ceļā! Informācija par maksājumu tiks nosūtīta e-pastā, to vari apskatīt un arī lejupielādēt lietotnē.
-
Kādas kartes tiek pieņemtas apmaksai?
VISA un MasterCard kartes. Lai karte darbotos lietotnē EASY FUEL, pārliecinies, ka esi atļāvis kartes pirkumus internetā. Savas kartes maksājumu limitus un citus uzstādījumus vari mainīt bankas mobilajā lietotnē vai internetbankā. Apmaksas brīdī bankas kontā jābūt vismaz 70 €. Ja bankas kontā ir mazāk līdzekļu, nebūs iespēja norēķināties ar lietotni EASY FUEL.
-
Ja esmu EXTRA dalībnieks, vai varu saņemt degvielas atlaidi, norēķinoties ar EASY FUEL?
Jā, Tu iegūsi sava līmeņa EXTRA atlaidi neatkarīgi no tā, kā izvēlēsies norēķināties par degvielu.
-
Vai EASY FUEL ir drošs?
Tev nav jāuztraucas par savu datu drošību. Lietotne izmanto atrašanās vietas noteikšanas funkciju, lai apstiprinātu automašīnas lokāciju, nosūta automātiskos paziņojumus uz Tavu viedierīci, lai informētu par nākamajiem uzpildes soļiem, un nolasa numura zīmi, lai apstiprinātu ierašanos DUS. Ņem vērā – gan Tavai automašīnai, gan tālrunim vienlaikus ir jāatrodas stacijā, lai veiktu uzpildi ar EASY FUEL, kas garantēs papildu drošību. Turklāt mēs nepārtraukti veicam drošības pārbaudes.
Mēs arī rūpējamies par to, lai Tavi dati tiktu uzglabāti un apstrādāti saskaņā ar VDAR regulām. -
Kā tiek apstrādāti videomateriāli?
Videonovērošana uzpildes stacijās tiek veikta tādēļ, lai mēs varētu noteikt Tava auto numura zīmi. Mēs neizmantojam iegūtos video un attēlus citiem mērķiem. Pēc degvielas uzpildes veikšanas dati tiek dzēsti. Vairāk par mūsu privātuma politiku lasi šeit: https://www.circlek.lv/privatuma-pazinojums
-
Kurās DUS ir iespējams veikt uzpildi ar EASY FUEL?
EASY FUEL pieejams visās mūsu DUS Latvijā. Sev tuvāko staciju atradīsi kartē, kas pieejama mobilajā lietotnē.
-
Es vairs nevēlos veikt apmaksu ar EASY FUEL. Kā man rīkoties?
Mums patiesi žēl to dzirdēt. Taču, ja vairs nevēlies izmantot EASY FUEL, vari vienkārši dzēst savu auto numura zīmi, atverot sadaļu “Vairāk” un izvēloties sadaļu “Auto”. Kad tas būs izdarīts, pakalpojums vairs nebūs pieejams. Ja tomēr pārdomāsi, varēsi atkārtoti pievienot auto numura zīmi.
-
Kāda ir atšķirība starp Circle K EASY FUEL un Circle K mobilo lietotni?
Izmanto Circle K EASY FUEL, ja vēlies izbaudīt vēl ērtāku degvielas uzpildi ar automātisko apmaksu. Savukārt Circle K mobilajā lietotnē vari piekļūt savām EXTRA konta priekšrocībām, darījumiem utt.
-
Kāpēc netiek nodrošināti visi pakalpojumi vienā lietotnē?
Lai arī mūsu mērķis ir nodrošināt pieejamos pakalpojumus vienā lietotnē, mēs vēlamies pēc iespējas ātrāk klientiem sniegt jaunākos un modernākos risinājumus. Tādēļ izveidotas atsevišķas lietotnes, kas ļauj arī Tev nodrošināt pakalpojumu pieejamību jau tagad. Bet mēs strādājam pie tā, lai sniegtu pakalpojumus vienā lietotnē.
-
Kuras iOS un Android versijas atbalsta lietotne EASY FUEL?
iOS: nepieciešama vismaz iOS 12.0 versija vai jaunāka.
Android: nepieciešama vismaz Android 5.0 versija vai jaunāka. -
Man ar partneri ir kopīga automašīna. Vai mēs varam reģistrēt vienu un to pašu automašīnu abos mūsu profilos?
Nē, pašlaik tas nav iespējams.
-
Vai es varu reģistrēt vairākas automašīnas savā profilā?
Jā, savā profilā mobilajā lietotnē EASY FUEL vari reģistrēt vairākas automašīnas. Tomēr atceries ‒ vienu automašīnu vienlaikus nevar reģistrēt vairākos profilos.
-
Vai ir nepieciešams mobilais telefons?
Jā, lietotne EASY FUEL ir daļa no verifikācijas procesa, kas nepieciešama drošākai degvielas uzpildei. Tikai tad, ja automašīna un mobilais tālrunis atrodas kādā no mūsu DUS, ir iespējams izmantot EASY FUEL.
-
Kāda veida automašīnu iespējams reģistrēt lietotnē?
Visas automašīnas, kam ir numura zīme, iespējams reģistrēt lietotnē EASY FUEL. Kamēr numura zīme ir tīra un salasāma, mēs to varēsim atpazīt, kad ieradīsies kādā no mūsu DUS. Svarīgi ‒ auto numura zīme ir jāievada bez defises, piemēram, CK0123.
-
Vai iespējams piereģistrēt arī citas valsts auto numura zīmes, ne tikai Latvijas?
Visu valstu auto numura zīmes ir iespējams reģistrēt EASY FUEL lietotnē.
-
Kādu degvielu iespējams uzpildīt, izmantojot EASY FUEL?
Varēsi brīvi izvēlēties starp visiem konkrētajā DUS pieejamajiem degvielas veidiem.
-
Vai es varu iegādāties vējstiklu šķidrumu ar lietotni EASY FUEL?
Nē, pašlaik tas nav iespējams.
-
Kā es varu atcelt EASY FUEL darījumu?
a) lietotnē nospied atcelšanas pogu;
b) pacel degvielas sūkni uz 5 sekundēm un ievieto to atpakaļ. -
Kāpēc tiek rezervēta naudu manā kontā?
Kad maksājums ir apstiprināts, Tavā kartē uz laiku tiek rezervēta noteikta summa. Pēc degvielas uzpildes pabeigšanas tiks iekasēta precīza summa par uzpildīto degvielu un atlikusī summa tiks atgriezta.
-
Kas notiek, ja darījums ir ticis apmaksāts un sūknis ir aktivizēts?
Sūknis paliek aktivizēts, līdz degvielas uzpilde ir pabeigta, atcelta vai pēc 120 sekundēm, ja ar to netiek veiktas nekādas darbības.
-
Kas notiek, ja darījums tiek apmaksāts/atcelts un automašīna tiek pārvietota uz citu sūkni?
Šādā gadījumā tiek uzsākts jauns darījums.
-
Kā es varu pārliecināties, ka esmu samaksājis par uzpildīto degvielu?
Degvielas uzpildes brīdī ekrāna pie degvielas sūkņa tiks parādīta informācija par izvēlēto maksāšanas veidu. Lietotne EASY FUEL ir pašapkalpošanās degvielas uzpildes un apmaksas lietotne, tāpēc klients pats ir atbildīgs par to, lai maksājums notiktu veiksmīgi. Vienkāršākais veids, kā pārliecināties par maksājumu, ir izmantot lietotnes sadaļu "Darījumu vēsture".
-
Kāpēc es nevaru samaksāt par darījumu ar EASY FUEL?
Šeit ir minēti biežākie iemesli, kāpēc degvielas uzpilde ar lietotni EASY FUEL nav izdevusies:
- pārbaudi bankas karti ‒ vai to iespējams izmantot pirkumiem tiešsaistē, vai tā nav bloķēta, vai kartei nav beidzies derīguma termiņš;
- atceries – lai veiktu darījumu, bankas kontā jābūt vismaz 70 €;
- internets – pārliecinies, ka viedtālrunī ir ieslēgts mobilais internets;
- pieeja lokācijas noteikšanai – pārliecinies, ka lietotnei ir atļauta atrašanās vietas noteikšana degvielas uzpildes zonā;
- atjaunini lietotni – pārliecinies, ka izmanto jaunāko pieejamo lietotnes EASY FUEL versiju;
- auto numura zīme – pārbaudi, vai tā ir salasāma un tīra;
- ja viedtālrunis neatbalsta lietotni EASY FUEL, pārbaudi ierīces operētājsistēmu. iPhone tālruņos jābūt instalētai vismaz iOS 12.0 versijai (vai jaunākai), bet Android— vismaz 5.0 versijai (vai jaunākai).
-
Kas man jādara, ja lietotne nedarbojas?
Ja gadījumā radīsies kādas tehniskas problēmas lietotnē, Tev vienmēr būs iespēja veikt ierasto mobilo maksājumu vai veikt apmaksu par degvielu kasē.